smurf69 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Hei Jeg må bytte hjullagre foran på bilen og foreløpig googling indikerer at jeg må ha av hele spindel og ta den i pressa? Noen ideer? Så lurte jeg på å bytte dempere og muligens fjærer til noe som er et hakk hvassere enn originalt. Skal IKKE senke Tar imot tips og linker på hvordan jeg bør gjøre det og hva jeg bør kjøpe. Greier mekke men er ikke noen kløpper på pc hehe
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 HeiJeg må bytte hjullagre foran på bilen og foreløpig googling indikerer at jeg må ha av hele spindel og ta den i pressa? Noen ideer? Så lurte jeg på å bytte dempere og muligens fjærer til noe som er et hakk hvassere enn originalt. Skal IKKE senke Tar imot tips og linker på hvordan jeg bør gjøre det og hva jeg bør kjøpe. Greier mekke men er ikke noen kløpper på pc hehe Ang dempere så hadde jeg sett på Bilstein Sport med Eibach Fjører! eller evnt originale M-sport fjører.. Da blir du ikke skuffet!
smurf69 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Takker! Vet du hvem som selger dette i østlandsområdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå