BB454BB Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 1987 Opel omega caravan turbo selges. pris 39000.- eller seriøst bud! Den er ikke noe særlig med rust på, men karosseriet er ikke noe FLOTT... forrige eu var ingen problem mtp rust. Bilen har ett vognkort som inkluderer godkjent turbo og intercooler på en 3.0 24v motor (C30SE) denne motoren har orginalt 204hk men er overladet så yter nok en skvett mer. ting som er gjort med motor: Borret til 95,5MM overdim av Auto23. montert Je smidde stempler 8,5:1 i komp forhold Max portet 24v topp med modifiserte ventiler for mer fløde blokk er frest spor i så går med pianotråd og orginal toppakning ARP bolter i toppen veiv er smidd men rådene er orginale (skal rekke til 450-500hk) oljen blir litt gråere over tid noe som kan tyde på lekk i toppakning eller noe annet, men motor er gått ganske få mil etter nybygd så mulig den må "gå seg til" nytt protrim enkelmasse svinghjul . ny 6puck clutchdisk ny sachs race trykkplate (dette hugger og holder mye trykk!!) walbro bensinpumpe siemens deka 630cc dyser omsveist innsug.. bakaksling(diff) er orginal lammellsperre som sperrer godt! girkassen er en r25 ombygget til r25/r28 innmat bilen er ikke noe glansbildet, men er relativt lite rust på den! i fjor sommmer sklei den rett gjennom eu kontroll. men den må inn igjen nå siden den var ett år for sen! KW variant 2 understell foran og bak...(DYRT) bilen går med 0.8 ca i trykk pdd og dette funker fint! selger bilen unna pga for mange prosjekter og for lite tid! er åpen for seriøse bud..bilen kan luftes en tur så en potensiell kjøper kan kjenne på den, men sprutet blir demontert ved salg da dette skal brukes i ett annet prosjekt! orginal hjerne, mulig eg har orginal ledningsnett og ett ekstra sprut følger bilen. motor er bygd med kompresjon/deler for ca 2 kilo ladetrykk...men har aldri blitt mappet til mer enn 0.8 prisen eg har satt for bilen er langt under selvkost! en liten oppramsing på deler walbro pumpe 1600.- omega 3000 interiør 4500.- clutch+ svinghjul 8500.- dyser 4000 stempler 12000 borring 5500 diverse pakninger,arp bolter 4000+ coilpakke+tennkabler 2000.- coilovers (nypris 18000.- men kjøpte dem ett par runder på nurnburgringen gamle) utenom dette så har bilen kostet meg en god del i innkjøp... men nå svelger eg tapet og ønsker å kvitte meg med bilen for å bruke mer tid og mer penger på BMW prosjekt....
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Hvilket merke er den eksosmanifolden?
BB454BB Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Kan byttes mot SPREK bmw sugemotor...rekke 6... og kr i mellom om motor skal følge med bil.
mfvvs Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Kan byttes mot SPREK bmw sugemotor...rekke 6... og kr i mellom om motor skal følge med bil. jeg beklager ang. det "topplokk" jeg skrev feil,det var selvfølgelig et toppdeksel hehe men saken er at jeg ser du søker en bmw suge motor,jeg har en 3,8 m5 i deler viss du er int. den mangler 1 stempel , 1 råde , 4 ventiler , hjerne og lmm. årsaken er at man hadde montert stemplet feil vei! der er med led,net ,grenrør ,insug ,starter svinghjul , clutch +++ prisen er 14000 kr mvh. martin
quanto Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Har en s54 med litt div oppfrisknings deler om det er intresangt.
BB454BB Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Har en s54 med litt div oppfrisknings deler om det er intresangt. en s54 kan være av interesse ja! sjekk pm din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå