330iat Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Hei mine støt dempere bak begyner og bli dårlige og skal byttets Hvor får jeg tak i dempere billigs? er sportunderstell på bilen og trenger jeg og bytte alt av støtdemper deler? Mvh Asbjørn Aarmo
Odd-M Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Jeg ville ha kjøpt skikkelige dempere, ikke det billigste du får tak i. Både funksjon og levetid er til en viss grad prisavhengig. jeg har meget god erfaring med Sachs som ligger på ca halv pris av originale. Bilstein lager også gode dempere. Originale dempere er stort sett produsert av Sachs, Bilstein, Al-ko og en fjerde tysk produsent hvis navn jeg ikke kommer på i farten.
330iat Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Nei jeg går ikke for de billigste, Men er stor pris forskjell fra hvor du kjøper. http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/r ... .htm#19890 Er det bare og kjøpe demperen eller? eller trenger jeg noe mere? Sportsstøtdemper Lowtec kort bak passer den ? eller hva skal jeg velge ?
Odd-M Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Kjøp en demper med original utførelse og størrelse (M-sport?) med mindre du har senket bilen ytterligere. Lowtec klinger ikke godt i mine ører, men mulig det er brukbart. Bytt tårnlager og støvkappe i samme slengen.
330iat Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-BILSTEI ... nts-Meyle- HD-/250783498033?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a63dc7f31 Hva med det settet her?
Chrissstian Skrevet Oktober 29, 2011 Skrevet Oktober 29, 2011 Al-ko dempere fra koed.no fungerer utmerket, byttet dempere på min e46 touring for et par dager siden og desse fungerer som sagt veldig bra. Bytt gjerne støtdemperpute og plastikk og tårnlagerene da dette var nokså utslitt på min.
330iat Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2011 Blir og bestile fra koed Takker for svar
S.E Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Har Bilstein på min og må nå bytte bak for 3 gang siden juni Så det er godt det er garanti på de. Vet ikke om det er et vanlig probllem eller om det bare er jeg som har uflaks
330iat Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Lite interisert i å bytte demperer flere ganger i året! får prøve koed og håpe de funker. Får bilen er som en joi joi nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå