hypah Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Har tatt den opp nå, men ser ingen tegn til fukt, bare en pigg på kretskortet som har korrodert så vidt det er.
Larswilliam Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 bumper denne jeg. har samme problem, og har hittil bytta veivsensor, kamsensor, ecu rele og prøvd med annen hjerne. får bensin inn til fuelrail, men ikke til dyser
Maniac Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Er akkurat det som er gæli med min og.. Eneste er at jeg ikke har bytta alt det du har bytta.. Men fuelrailen fyller seg, gnist på plugga, men null spenning på dysene..
Larswilliam Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 ingen smarte sjeler som har noe lurt å komme med her ?
hypah Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Fikk start på min i helga, det var ecu relé. dumt spørsmål, men har du sett over sikringer? Jording til hjernen? Hadde kanskje ikke hatt gnist heller da men.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Larswilliam Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Hvordan rele var dette da? Alle jordingskabler ser bra ut, desverre
hypah Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Jeg bytta ecu, lambda og bensinpumpe relé, men regnet med at det var ecu som var problemet.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå