Gå til innhold

Min nye M3 evo3 edition e30:) knust i ulykke:(

doffa
 Share

Anbefalte innlegg

Denne blir nok spiker fra A stolpe og fram. Så ska jeg se om den går ann å skjøte bakparten med en 90, 325.

For front e så skadet at den ikke er vits i å prøve retting. Grenrør er trykkt flatt i smellen, innsugs rør plenum er knekkt rett av.

Hadde englevakt denne gangen her.

Er bra vemodig å trist av denne bilen gikk dunken:( men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

takk for det gutter. har vært litt off alt som har med bil etter mye på privat fronten.

M3 er total vrak, trist men slik ble det denne gang.

det som har skjedd er at hjullager v bak har hatt total havari midt i en h sving. så hjulet må ha låst seg i denne svingen finner ikke noe anne logisk forklaring på dette enn at det er dette som er den nedslående faktor på dette:(

politi mener jeg kjørte idiot men dette er ikke tilfelle engang. ingen vitner til dette heller.

så nå sitter jeg her og venter enda på svar fra selskapet om jeg får igjen for skaden.

noen bilder:(

vydm7evl9t0gz3za7j9p.jpg

k9qtkzuddao6ur9hikoi.jpg

9b3wmjg8nym4xosqksso.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å gi gass, har sett verre ting enn dette bli rettet. Er det en org m3, lønner det seg nok å strippe den, få et verksted til å trekke den, kjøp ny rammevange med innerskjerm om det fortsatt er tilgjengelig, og skifte den.

Den ser ikke ut til å ha knekt seg i tak og a-stolpe, er ikke så ille da...

Få plukket av alle de krøllete platene, så ser du nok lysere på det... ser ikke så brutalt ut da...

Ikke mindre leit at det har skjedd, pen bil, men om det er bajaskjøring eller havari, så er det jo bare å gjøre det beste ut av det. Stå på.

sent by me, with Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å gi gass, har sett verre ting enn dette bli rettet. Er det en org m3, lønner det seg nok å strippe den, få et verksted til å trekke den, kjøp ny rammevange med innerskjerm om det fortsatt er tilgjengelig, og skifte den.

Den ser ikke ut til å ha knekt seg i tak og a-stolpe, er ikke så ille da...

Få plukket av alle de krøllete platene, så ser du nok lysere på det... ser ikke så brutalt ut da...

Ikke mindre leit at det har skjedd, pen bil, men om det er bajaskjøring eller havari, så er det jo bare å gjøre det beste ut av det. Stå på.

+1 ;):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...