chrottes Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Ruta på passasjer siden vil ikke gå helt igjen, har hatt ett problem med ruta en liten stund, har prøvd å resette den å sånn. Men da jeg var ute i sta så begymte plutselig alarm lampa å lyse også gikk ruten litt ned å nå får jeg ikke den igjen?? Noen som har hatt ett lignende problem som vet hvordan jeg løser dette? På forhånd takk
316 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Kan sikkert prøve å koble fra batteriet og koble til igjen.
chrottes Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 E36 ja ja hvis du mener d funker så kan jeg da prøve d
Hankook Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Dårlås bryteren er det første som slår meg, kan denne være en mulig syndebukk? Går ruta opp når du trykker denne inn manuelt? eller er det helt dødt? gjelder det begge sider?
chrottes Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Ruta går an å kjøre opp og ned men den går ikke helt igjen, å den auto greia funker ikke, altså når jeg trykker knappen helt ned så går den ikke oop automatisk, men jeg må holde den inne. Er vel ca 10 cm åpning å da vil den ikke lengre, er bare passasjer siden som er sånn
Hankook Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Er det som om motoren ikke orker mere? Noen ulyder når den stopper?
chrottes Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Nei ingen ulyder eller noe den bare stopper der
Hankook Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Har du hatt dørtrekket av og sett om alt er som det skal? ingen ledninger som havner i klem eller lignende? Jeg har foresten ikke noen gode svar, men sier hva jeg selv hadde gjort.
chrottes Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 D har jeg ikke fått tatt av å sjekka enda, skjedde i sta så er litt mørkt å drive ute med d
chrottes Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Idag tidlig når jeg skulle på jobb så begynte alarm lampa å lyse igjen, også gikk ruta litt igjen sakte men sikkert så stoppet den, er ikke noe som holder den igjen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå