Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kjøpte da en E34 igår, men vil ikke ha piggdekk i Oslo, så byttes gjerne mot piggfrie vinterdekk. Står på stålfelger. Legger ut bilder etterpå idag. Er vel brukt i 1 sesong, god mønsterdybde igjen. Kjørte hjem på dem igår og var ikke noe uballanse/kast eller noe. Som sagt, byttes helst, eller kom med bud.

Profil: 195/65-15

Dekk: 2 Barum Norpolaris som er bra med mønster på. Fra uke 44 i 2008.

2 Michelin /valo produsert uke 49 i 2003, så de bør byttes. Er greit med mønster, men noen pigger er borte og piggere er litt slitt.

Felg: 6x15" stålfelger originale BMW, tror innpresset er 20.

IMG_2474.jpg

IMG_2472.jpg

IMG_2470.jpg

IMG_2475.jpg

IMG_2492.jpg

IMG_2494.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...