spruddel Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Kjøpte da en E34 igår, men vil ikke ha piggdekk i Oslo, så byttes gjerne mot piggfrie vinterdekk. Står på stålfelger. Legger ut bilder etterpå idag. Er vel brukt i 1 sesong, god mønsterdybde igjen. Kjørte hjem på dem igår og var ikke noe uballanse/kast eller noe. Som sagt, byttes helst, eller kom med bud. Profil: 195/65-15 Dekk: 2 Barum Norpolaris som er bra med mønster på. Fra uke 44 i 2008. 2 Michelin /valo produsert uke 49 i 2003, så de bør byttes. Er greit med mønster, men noen pigger er borte og piggere er litt slitt. Felg: 6x15" stålfelger originale BMW, tror innpresset er 20.
spruddel Posted November 2, 2011 Author Posted November 2, 2011 Oppdatert med info om dekk og felg. Har noen bilder til hvis det er interessant.. Bør vel gå å få ca 1500 for disse?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now