Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da det er lite arbeidslyst for tiden, vurderer jeg og selge denne med motor. Har en 745.komplett bil som ikke er veldig pen, men den ser veldig bra ut med tanke på rust. Det er el. seter, vinduer og soltak som virker. Bilder kommer. selges. bud.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

mye for gummilister til støtfanger bak, helt fram til hjulbuer? hvor mye for hjulbuelister? komplett grill med nyrer?

Skrevet
mye for gummilister til støtfanger bak, helt fram til hjulbuer? hvor mye for hjulbuelister? komplett grill med nyrer?

500 for alt, + eventuell frakt.

Skrevet
hei.. har du ett nummer jeg kan ringe deg på?

evt ring meg på 97713132

er interisert i en del deler.

Hei, tlf er 93224118, Er på vei i land fra nordsjøen, og tilgjengelig på tlf ette 20:00

Skrevet

Trist å selge denne i deler. Nydelig bil! Hadde jeg hatt peiling på å fikse motor til denne bilen, så hadde jeg vært veldig interessert! Prøvd lenge å selge den komplett?

Skrevet
Trist å selge denne i deler. Nydelig bil! Hadde jeg hatt peiling på å fikse motor til denne bilen, så hadde jeg vært veldig interessert! Prøvd lenge å selge den komplett?

Har prøvd og selge den en siden 1.november, så hvis noen kan skaffe meg en fullt fungerende m106 motor med alt tilbehør+ noen tusenlapper, så jeg kan stappe i 628csi'en min, så er det bare og komme med det og ta med seg denne "perlen" av en 7'er

Skrevet

Har prøvd og selge den en siden 1.november, så hvis noen kan skaffe meg en fullt fungerende m106 motor med alt tilbehør+ noen tusenlapper, så jeg kan stappe i 628csi'en min, så er det bare og komme med det og ta med seg denne "perlen" av en 7'er

Det var ikke spesielt lenge da, men dumt du ikke får noen til å kjøpe den. 4000 for en så pen 745 er jo nærmest ran!

Lykke til iallefall!

Skrevet

Jeg synes også det er synd at denne blir solgt i deler... Vertfall om den er bra for rust som du sier og det er en orginalbil (?)...

Flere detaljbilder som viser tilstanden rundt om, og litt mer info hadde kanskje gjort susen? Prisen er det ikke noe å si på.

Å selge bilen i deler er jo mye arbeid og vil sikkert ta lang tid. Tror jeg ville smørt meg med litt mer tålmod og fått solgt bilen hel om jeg var deg :) ...jeg er litt frista selv jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...