e30tic Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Da det er lite arbeidslyst for tiden, vurderer jeg og selge denne med motor. Har en 745.komplett bil som ikke er veldig pen, men den ser veldig bra ut med tanke på rust. Det er el. seter, vinduer og soltak som virker. Bilder kommer. selges. bud.
e30tic Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Da det ikke ser ut til at det er innteresse for bilen hel, selges denne i deler.
raynik Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 mye for gummilister til støtfanger bak, helt fram til hjulbuer? hvor mye for hjulbuelister? komplett grill med nyrer?
e30tic Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 mye for gummilister til støtfanger bak, helt fram til hjulbuer? hvor mye for hjulbuelister? komplett grill med nyrer? 500 for alt, + eventuell frakt.
raynik Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 hei.. har du ett nummer jeg kan ringe deg på? evt ring meg på 97713132 er interisert i en del deler.
e30tic Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 hei.. har du ett nummer jeg kan ringe deg på?evt ring meg på 97713132 er interisert i en del deler. Hei, tlf er 93224118, Er på vei i land fra nordsjøen, og tilgjengelig på tlf ette 20:00
opeth84 Skrevet November 23, 2011 Skrevet November 23, 2011 Trist å selge denne i deler. Nydelig bil! Hadde jeg hatt peiling på å fikse motor til denne bilen, så hadde jeg vært veldig interessert! Prøvd lenge å selge den komplett?
e30tic Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Trist å selge denne i deler. Nydelig bil! Hadde jeg hatt peiling på å fikse motor til denne bilen, så hadde jeg vært veldig interessert! Prøvd lenge å selge den komplett? Har prøvd og selge den en siden 1.november, så hvis noen kan skaffe meg en fullt fungerende m106 motor med alt tilbehør+ noen tusenlapper, så jeg kan stappe i 628csi'en min, så er det bare og komme med det og ta med seg denne "perlen" av en 7'er
opeth84 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Trist å selge denne i deler. Nydelig bil! Hadde jeg hatt peiling på å fikse motor til denne bilen, så hadde jeg vært veldig interessert! Prøvd lenge å selge den komplett? Har prøvd og selge den en siden 1.november, så hvis noen kan skaffe meg en fullt fungerende m106 motor med alt tilbehør+ noen tusenlapper, så jeg kan stappe i 628csi'en min, så er det bare og komme med det og ta med seg denne "perlen" av en 7'er Det var ikke spesielt lenge da, men dumt du ikke får noen til å kjøpe den. 4000 for en så pen 745 er jo nærmest ran! Lykke til iallefall!
Dralle Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Jeg synes også det er synd at denne blir solgt i deler... Vertfall om den er bra for rust som du sier og det er en orginalbil (?)... Flere detaljbilder som viser tilstanden rundt om, og litt mer info hadde kanskje gjort susen? Prisen er det ikke noe å si på. Å selge bilen i deler er jo mye arbeid og vil sikkert ta lang tid. Tror jeg ville smørt meg med litt mer tålmod og fått solgt bilen hel om jeg var deg ...jeg er litt frista selv jeg...
KennethW Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Enig med de andre her, gitt.. Hadde det ikke vært for at du bor så langt unna, så hadde jeg ikke vært i tvil hva jeg skulle gjort
e30tic Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Det er bare og komme og handle det. Blir skrotet før nyttår om ingen kommer og kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå