KennethW Skrevet November 26, 2011 Skrevet November 26, 2011 Håper noen i nærheten, eller som har muligheter, kommer å henter denne. Synd å skrote et såpass fint eksemplar
opeth84 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Fortell gjerne mer om bilen og hva som skal til for å få den på veien igjen. Lettere for folk her inne å få et overblikk i hva som må til og penger man må legge til.
Morty999 Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 ja, vil høre litt mer om denne.. er meget intr i den.. og for ALL DEL IKKE SKROT DEN!
Haakjin Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Hvilke fraktmuligheter har du til Møre og Romsdal ? Meget , meget interessert
knut_olestad Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Ja få på Haakjin!! Du kjenner ikke noen som kjører vogntog eller lignende som kunne tatt den med da?
Haakjin Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Få på? ;p Mente med den? , men nei, eller , jo , kjenner vell til noen, kunne eventuelt kjørt nedover selv med bil og henger, men blir en dyr tur tror jeg for meg akkurat nå Lyst å hente den for å sette den i en låve til jeg får tid selv ;p
knut_olestad Skrevet November 28, 2011 Skrevet November 28, 2011 Få på, som i gjør alvor av det Det koster da ikke så voldsomt å ta turen, med tanke på hva en slik bil kan bli verdt.
e30tic Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Har ikke noe fraktmuligheter, så bilen må hentes. Kan eventuelt selges med motor for 15000
Stalin Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Er det skinn interiør i den? Hvor lenge siden er det den var eu godkjent sist? eventuelt mangellapp? Virker check controlle? Er det kjørecomputer på denne? Og, kunne du vært interesert i og bytte den mot en komplett 732i 1985mod uten rust. Men trenger en BMW mann for og ta vare på den? har liten mangel lapp, Skilt er levert inn. Men Bilen går på egen maskin
e30tic Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Er det skinn interiør i den? Hvor lenge siden er det den var eu godkjent sist? eventuelt mangellapp?Virker check controlle? Er det kjørecomputer på denne? Og, kunne du vært interesert i og bytte den mot en komplett 732i 1985mod uten rust. Men trenger en BMW mann for og ta vare på den? har liten mangel lapp, Skilt er levert inn. Men Bilen går på egen maskin Tror sist eu kontroll var i 2006, bilen har stått uten skilter i mange år, check kontroll virker, kjørekomputer husker jeg ikke om det er, da jeg såvidt har sett inni bilen. Det er stoff innteriør, men el stoler som virker. Dette er et restaureringsobjekt som trenger både lakk og rep av bremser, samt en grundig gjennomgang av det meste.
Stalin Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Kjedelig og lese slike annonser når man tar opp igjen skole og er på sitt fattigste, iallefall når bilen står i Bergen :0 Om du hadde ventet 1år hadde jeg vært i lære og hatt penger til den Denne bilen hadde vært helt perfekt for meg Er litt lei av fattigmans E23'r uten noe ekstra utstyr så denne hadde jo vært helt ypperlig (Har jo en 735 Motor som kunne gått nedi her ) Men som kirkerotte fattig student, eier jeg ikke engang nålen på veggen. Men hvor i Bergen bor du? Jeg kan komme og hente den om jeg vinner noe på flaks lodd kalenderen
Stalin Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Har ikke noe fraktmuligheter, så bilen må hentes. Kan eventuelt selges med motor for 15000 Med en fungerende M106?
e30tic Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Har ikke noe fraktmuligheter, så bilen må hentes. Kan eventuelt selges med motor for 15000 Med en fungerende M106? Ja, det stemmer.
e30tic Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Er det orginal diff på den då? Det antar jeg, er en uskrudd bil såvidt jeg kan se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå