Jump to content

M20 dbilas innsug inklu Chip og TUV papirer selges!


Recommended Posts

Posted

Vurdere å selge dbilas innsuget mitt, inkludert med dbilas chip til ECU, samt TUV papirer for M20 motoren.

Dette innsuget skal ifølge produsent gi 20 hk.

Innsugslyden kan sammenlignes med M3 CSL lyden, altså brutal!

1.

Treng ny gasswire, mener å TROR at en kan bruke wire fra E-36, må evt sjekkes opp. Men dette skal uansett ikke være noe problem å skaffe.

2. Ang chip så har det blitt knekt et par pins fra adapterplaten som selve chippen står på. Har mailet med http://www.dbilas.de ang dette, å dem kan skaffe ny visst ønskelig.

For min del har jeg ikke stresset med det siden jeg selv har en chippet Alpina ECU.

Selges ilag med alt en treng for montering, utenom innsugspakninger mot toppen.

Følger også med kabelbekledning inn mot torpedovegg pga dette måtte tilpasses for å få plass til innsuget.

Pris ant 10.000,- open for respektable bud.

Dette er ikke ille . Nytt koster 18.000,- + frakt gjennom Koed.

Siden bildene ikke funker her på bimmers, se link

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6671_n.jpg

En liten test av GOPro HD kamera;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...