Larsegutt Posted November 1, 2011 Posted November 1, 2011 Vurdere å selge dbilas innsuget mitt, inkludert med dbilas chip til ECU, samt TUV papirer for M20 motoren. Dette innsuget skal ifølge produsent gi 20 hk. Innsugslyden kan sammenlignes med M3 CSL lyden, altså brutal! 1. Treng ny gasswire, mener å TROR at en kan bruke wire fra E-36, må evt sjekkes opp. Men dette skal uansett ikke være noe problem å skaffe. 2. Ang chip så har det blitt knekt et par pins fra adapterplaten som selve chippen står på. Har mailet med http://www.dbilas.de ang dette, å dem kan skaffe ny visst ønskelig. For min del har jeg ikke stresset med det siden jeg selv har en chippet Alpina ECU. Selges ilag med alt en treng for montering, utenom innsugspakninger mot toppen. Følger også med kabelbekledning inn mot torpedovegg pga dette måtte tilpasses for å få plass til innsuget. Pris ant 10.000,- open for respektable bud. Dette er ikke ille . Nytt koster 18.000,- + frakt gjennom Koed. Siden bildene ikke funker her på bimmers, se link https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6671_n.jpg En liten test av GOPro HD kamera;
Larsegutt Posted November 6, 2011 Author Posted November 6, 2011 Mye BMW deler til salgs for tiden bumpidump.....
Larsegutt Posted November 6, 2011 Author Posted November 6, 2011 Det vet ikke jeg desverre. Sikkert bra siden det funker på sugetrim?
Larsegutt Posted November 6, 2011 Author Posted November 6, 2011 Bud på 8 tusen inkl frakt. Avventer noen flere som også er int.
Larsegutt Posted November 10, 2011 Author Posted November 10, 2011 9000,- pluss frakt. Blir solgt visst ingen høyere bud kommer å budgiver er seriøs.
Rovderacing Posted November 12, 2011 Posted November 12, 2011 vente til helja so ej fe kike litt då.. ka anna snax du he då?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now