Larsegutt Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Vurdere å selge dbilas innsuget mitt, inkludert med dbilas chip til ECU, samt TUV papirer for M20 motoren. Dette innsuget skal ifølge produsent gi 20 hk. Innsugslyden kan sammenlignes med M3 CSL lyden, altså brutal! 1. Treng ny gasswire, mener å TROR at en kan bruke wire fra E-36, må evt sjekkes opp. Men dette skal uansett ikke være noe problem å skaffe. 2. Ang chip så har det blitt knekt et par pins fra adapterplaten som selve chippen står på. Har mailet med http://www.dbilas.de ang dette, å dem kan skaffe ny visst ønskelig. For min del har jeg ikke stresset med det siden jeg selv har en chippet Alpina ECU. Selges ilag med alt en treng for montering, utenom innsugspakninger mot toppen. Følger også med kabelbekledning inn mot torpedovegg pga dette måtte tilpasses for å få plass til innsuget. Pris ant 10.000,- open for respektable bud. Dette er ikke ille . Nytt koster 18.000,- + frakt gjennom Koed. Siden bildene ikke funker her på bimmers, se link https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6671_n.jpg En liten test av GOPro HD kamera;
Larsegutt Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Mye BMW deler til salgs for tiden bumpidump.....
Larsegutt Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Det vet ikke jeg desverre. Sikkert bra siden det funker på sugetrim?
Larsegutt Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Bud på 8 tusen inkl frakt. Avventer noen flere som også er int.
Larsegutt Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Ja de står påmontert motoren ennå.
Petterv Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Tar kontakt i morgen! Er veldig interisert!
Larsegutt Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 9000,- pluss frakt. Blir solgt visst ingen høyere bud kommer å budgiver er seriøs.
Rovderacing Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 vente til helja so ej fe kike litt då.. ka anna snax du he då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå