ehrnst Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hei. Hvilket verksted ville dere anbefalt for service og PKK i osloområde, merkeverksted eller ikke. Spiller forsåvidt ingen rolle så lenge de gjør hva de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Spurte om dette for noen uker siden selv, lurte på hvor jeg burde ta EU. Dette var på 330'n, og den vet jeg er i god stand, så da brukte jeg NAF. Funka fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 ja, greit nok hos naf, men jeg er på jakt etter service i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Alfaset auto var kjappe med PKK hos meg jaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar1 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Jeg bruker Arne Gulbrandsen i grenseveien 65, de kan BMW. Jeg er veldig førnøyd med dem, men så kjenner jeg dem som jobber der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kom innom jobben min ensjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Jobber du på Ensjø gkw89? Er ikke du en Hakadaling da? Eller bor du i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 jeg jobber i hedmarksgata på ensjø... 25min til jobb fra hakadal'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Hvilken bedrift? Kan ikke ta det før i desember, men da kan jeg vel uansett bestille nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Enerhaugen bil ikke-merke verksted, så tar alt av merker, mekanisk, skade, lakk, ruteskift, PKK er så å si drop-in på service og PKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Snakk med Geir på Svein Jensen Bilverksted på Ensjø. Det er han som skrur M5 for meg. Hils fra Bjørnar/KingB! Telefon: 22191380 Adresse: Malerhaugveien 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Haha, geografi er ikke min sterkeste side Trodde Hakadal var et veldig annet sted. Hvor er ikke så viktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Snakk med Geir på Svein Jensen Bilverksted på Ensjø. Hils fra Bjørnar/KingB på Bimmers! Det er han som skrur M5 for meg Telefon: 22191380 Adresse: Malerhaugveien 15 de har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Da har man jo noe å gå etter da. Hva ligger en pris på oljeskift og pollenfilter på egentlig, samt resten av hva som sjekkes. Har ikke hatt så ny bil før:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Takk gutter, ros liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå