Drømmen om E28 Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 vurderer litt salg av golfen min. EUgodkjent til 2013 godkjent hjulbredde,godkjent senket,godkjent effektanlegg. helt nytt kn filter , nye plugger,wolfsburg interiør deler,gti leppe og nye høytalere fra Focal CVX kaross har gått 229 000 km og Motor har gått i over kant av 170 000 sier forrige eier. går som ei kule med 1.8 motor med weber og knfilter ikke rusthull.. noe små lakkrust er det litt i hjulbuene fremme og litt flasset av på soltaket. ellers en knall bil. selges i kronasj eller byttes i en Golf 4 / kan ta delbetaling i 19" 5x112 til Audi A4 B5 åpen for bud så langt. tenkte meg mellom 30 000 da får du med BBSene+ spiller og 2 sett helt kliss nye focal CVX- 25000 uten Focal høytalerne og BBSene.
Drømmen om E28 Posted November 21, 2011 Author Posted November 21, 2011 Byttes GJERNE i en Opel Manta fra 80 tallet
Drømmen om E28 Posted November 21, 2011 Author Posted November 21, 2011 off nei volvo blir d ikje nåkkå tå heh vw-bmw-opel-audi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now