lindland Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Hei. Selger 6 trins girkasse. funker en fint. Har kjørt uten sentreringspinne med denne selv, og merker ikke noe. Bort i fra det er kassa helt fin. selges til høyestbydende !
lindland Posted November 2, 2011 Author Posted November 2, 2011 mandal. 30 min fra kr. sand. 4k kansje.
Leander Posted February 9, 2012 Posted February 9, 2012 har du denne fremdeles? kan du skaffe bilde av knekt sentreringspinne?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now