Limbo Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Heisann. Skal bytte dørwire, wiren er slitt fra utsiden. Altså det går ikke ann og åpne bilen fra utsiden, bare innsiden. GS Bildeler sendte meg feil wire, dem sendte meg wiren fra innsiden.... Men til problemet, hvordan i hule får man byttet wiren til håndtaket på utsiden? Man ser jo ingenting borti der, noen som har gjort dette før og har lyst og hjelpe ? Takk på forhånd. Limbo out! Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype (gjettet på biltype), det blir lettere for alle om du fyller ut profilen med hva slags kjøretøy du har.
Espen02E30 Posted November 10, 2011 Posted November 10, 2011 Mulig jeg tar feil men trudde ikke det var wire fra utsiden jeg... Kun fra innsiden.
Limbo Posted November 14, 2011 Author Posted November 14, 2011 Mulig jeg også tar feil ang. det der. Da må det være knekt eller no da?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now