Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann. Skal bytte dørwire, wiren er slitt fra utsiden. Altså det går ikke ann og åpne bilen fra utsiden, bare innsiden. GS Bildeler sendte meg feil wire, dem sendte meg wiren fra innsiden....

Men til problemet, hvordan i hule får man byttet wiren til håndtaket på utsiden? Man ser jo ingenting borti der, noen som har gjort dette før og har lyst og hjelpe :) ?

Takk på forhånd.

Limbo out!

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype (gjettet på biltype), det blir lettere for alle om du fyller ut profilen med hva slags kjøretøy du har.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...