Jump to content

Recommended Posts

Posted

En bil jeg vurderer å kjøpe har en oljelekkasje fra " innsugsmanifold og turbokompressor "

Dette er funnet hos Furubakken og jeg lurer litt på hva slags kostnadsramme det kan være snakk om i denne saken. Jeg har lest mye på forumet og vet det er et mulig problem med noen spjeld i innsugsmanifold som kan løsne og problemer med eksosmanifold men denne var ukjent for meg. Det er også kommentert i diagnoseutskrift at " Tilleggsvannspumpe, ikke signal eller verdi "

I min uvitenhet og aldri tidligere eier av diesel-BMW så lurer jeg på hva det er også.

Dette er feil som skal utbedres før salg men ønsker å høre hva folk tror før kontrakten skrives.

Posted

tilleggsvannpumpe er vel den sirkpumpa for restvarme om jeg ikke tar feil?

Oljelekkasje fra innsugsmanifold kan være veivhusvent og dette kan også forårsake lekk fra turbo.

Men det å fikse lekkasje på turbo kan være bare tilførselene av oljekjøling på turboen, men også pakningene internt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...