brolle65 Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 En bil jeg vurderer å kjøpe har en oljelekkasje fra " innsugsmanifold og turbokompressor " Dette er funnet hos Furubakken og jeg lurer litt på hva slags kostnadsramme det kan være snakk om i denne saken. Jeg har lest mye på forumet og vet det er et mulig problem med noen spjeld i innsugsmanifold som kan løsne og problemer med eksosmanifold men denne var ukjent for meg. Det er også kommentert i diagnoseutskrift at " Tilleggsvannspumpe, ikke signal eller verdi " I min uvitenhet og aldri tidligere eier av diesel-BMW så lurer jeg på hva det er også. Dette er feil som skal utbedres før salg men ønsker å høre hva folk tror før kontrakten skrives.
SweetBMW Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 tilleggsvannpumpe er vel den sirkpumpa for restvarme om jeg ikke tar feil? Oljelekkasje fra innsugsmanifold kan være veivhusvent og dette kan også forårsake lekk fra turbo. Men det å fikse lekkasje på turbo kan være bare tilførselene av oljekjøling på turboen, men også pakningene internt.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now