skaugen Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hei, har en 325 ix touring som skal selges i deler, noe skal jeg ha selv f.eks forstilling, aircondition, og skinn int. men skal selge. sperre diff 25% (org. lamell) girkasse dashbord vinduer dører(alt er ikke helt 100%, så disse går billig) panser baklykter ix bredding sentral-låse servoer speedometer - SOLGT (400,-) servo servotannstang ++++ mye igjen kan også skjære ut karosserideler. ++++ så ta kontakt og kom med bud!! Mail: christian.skaugen@gmail.com tlf: 91838262 FLER BILDER OG MER INFO KOMMER!
skaugen Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Du får gi bud er 220 000 km på det
Uhu Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Er noen av dørene rustfrie? Gulvteppe? Deksler og paneler i lasterom? Høyre framskjærm?
skaugen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Er noen av dørene rustfrie?Gulvteppe? Deksler og paneler i lasterom? Høyre framskjærm? Skal ha gulvteppe og noen paneler i bagasjerommet selv. Skjermene er bare søppel(nederste feste er helt borte), da ix'ene er utstyrt med breddere som samler salt og vann. men skal se på dørene i dag, tror noen er ganske bra for rust.
skaugen Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 pris på diff ? Diffen går på budrunde, trenger jo en liten puss og litt lakk for å se bra ut.
raynik Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 pris på IX bredding/hjulbuer og kanaler? preface eller facelift?
skaugen Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Strammer håndbrekk nr.5 — har du? hadde egentlig ikke tenkt å dele opp bilen i så små deler, men regner med at den delen sitter der. Tror jeg egentlig venter litt før jeg selger så små deler.
pawel_nopl Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 hadde egentlig ikk tenkt å dele opp bilen i så små deler, men regner med at den delen sitter der. Tror jeg egentlig venter litt før jeg selger så små deler. ok, takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå