skaugen Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Hei, har en 325 ix touring som skal selges i deler, noe skal jeg ha selv f.eks forstilling, aircondition, og skinn int. men skal selge. sperre diff 25% (org. lamell) girkasse dashbord vinduer dører(alt er ikke helt 100%, så disse går billig) panser baklykter ix bredding sentral-låse servoer speedometer - SOLGT (400,-) servo servotannstang ++++ mye igjen kan også skjære ut karosserideler. ++++ så ta kontakt og kom med bud!! Mail: christian.skaugen@gmail.com tlf: 91838262 FLER BILDER OG MER INFO KOMMER!
Uhu Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Er noen av dørene rustfrie? Gulvteppe? Deksler og paneler i lasterom? Høyre framskjærm?
skaugen Posted November 3, 2011 Author Posted November 3, 2011 Er noen av dørene rustfrie?Gulvteppe? Deksler og paneler i lasterom? Høyre framskjærm? Skal ha gulvteppe og noen paneler i bagasjerommet selv. Skjermene er bare søppel(nederste feste er helt borte), da ix'ene er utstyrt med breddere som samler salt og vann. men skal se på dørene i dag, tror noen er ganske bra for rust.
skaugen Posted November 3, 2011 Author Posted November 3, 2011 pris på diff ? Diffen går på budrunde, trenger jo en liten puss og litt lakk for å se bra ut.
raynik Posted November 14, 2011 Posted November 14, 2011 pris på IX bredding/hjulbuer og kanaler? preface eller facelift?
skaugen Posted November 14, 2011 Author Posted November 14, 2011 Strammer håndbrekk nr.5 — har du? hadde egentlig ikke tenkt å dele opp bilen i så små deler, men regner med at den delen sitter der. Tror jeg egentlig venter litt før jeg selger så små deler.
pawel_nopl Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 hadde egentlig ikk tenkt å dele opp bilen i så små deler, men regner med at den delen sitter der. Tror jeg egentlig venter litt før jeg selger så små deler. ok, takk for svaret
Recommended Posts