brumunddal Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Ønsker å kjøpe automat (steptronic) til 320 E46 eller manuell med alt som trengs til en slik ombygning. Kassa som skal erstattes er en 5HP-19.
evovrs Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Jeg har en girkasse til deg som kan prøvekjøres før jeg demonterer den, girer som varm kniv i smør
brumunddal Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Jeg har en girkasse til deg som kan prøvekjøres før jeg demonterer den, girer som varm kniv i smør Hvor mye vil du ha for den?
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Hva gir du? 7000 ink converter.
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Hva gir du? 7000 ink converter. Glemte å spørre om km. stand på den og om det er en steptrinic.
evovrs Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Km er ca 160-170, er byttet girkasse i bilen den står i, bilen har gått 280.- Det er en steptronic, min passer på girkassekode EH og PM, 7000 ink converter kan jeg gå med på.. send regnr på bilen din så kan jeg sjekke at det passer
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Km er ca 160-170, er byttet girkasse i bilen den står i, bilen har gått 280.-Det er en steptronic, min passer på girkassekode EH og PM, 7000 ink converter kan jeg gå med på.. send regnr på bilen din så kan jeg sjekke at det passer Det høres fint ut. Reg nr er:AR87185.
evovrs Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er samme girkasse... Står i bil hvis du vil prøvekjøre, bor du lang unna?
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Det er samme girkasse...Står i bil hvis du vil prøvekjøre, bor du lang unna? Bor i Brumunddal, har ca 18-19 mil å kjøre. Vet ikke hvor lang tid det tar å plukke ut kassa? Hvis det er gjort på 2-3 timer kunne man kansje prøvekjøre og ta med kassa på samme turen? Følger hjernen til kassa med? Kunne hentet den på søndag hvis det passer deg.
evovrs Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er samme girkasse...Står i bil hvis du vil prøvekjøre, bor du lang unna? Bor i Brumunddal, har ca 18-19 mil å kjøre. Vet ikke hvor lang tid det tar å plukke ut kassa? Hvis det er gjort på 2-3 timer kunne man kansje prøvekjøre og ta med kassa på samme turen? Følger hjernen til kassa med? Kunne hentet den på søndag hvis det passer deg. Er litt mer enn 2-3 timer, for når denne skal demonteres så skal motor og alt sammen ut, så det beste for min del hadde vært om du testet det på søndag, også hadde jeg hatt det ute til neste helg, Dette er bilen jeg bruker å kjøre med om dagen, men hele bilen skal demonteres, men da må jeg få igang en annen bil jeg kan kjøre med så lenge, ser at dette kan bli veldig mye kjøring for deg, men kan jo gi deg garanti på at girkasse er i orden, Kan eventuelt ta en film mens jeg kjører bilen så du hører og ser hvordan den girer..,.
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Så lenge du vet hvordan en slik kasse girer når den er i orden og garanter for den, velger jeg å hente den neste helg. Da har vi en avtale på det . Følger hjernen også med
evovrs Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Det er en avtale, hjernen kan du få med for 500 kr,,, det er jo kanske billig
brumunddal Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Den er grei, da trenger jeg bare hente adressa. Tenkte å komme nedover neste søndag hvis det passer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå