Jump to content

Recommended Posts

Posted

må nok konstatere med at abs modulen min er gåen.

er det noen som vet om steder der dem tar inn gammle moduler og fikser disse opp.

eventuelt går det an og kjøpe en brukt en fra en lik bil og sette denne inn ?

trenger tips og råd angående dette siden jeg har 0 erfaring med disse :?

*abs sensor venstre bak [byttet] feil ikke borte.

*abs modul sendt til rep sendt,

Posted

har sett det har vært snakk om at disse må kodes av verksted osv, og spørs om det ikke blir like dyrt og kjøpe en brukt en :P

Posted

har no fått skrudd ut modulen og sendt den til innosund ;P

skal holde tråden oppdatert i tilfelle det ordner seg, har sett flere mange som har startet slike tråder uten noen slutt.

Posted
Hei

Kan man bruke bilen uten abs modul?

Sender også min abs modul til innosund..

husk og ikke skrive noen verdi eller lav verdi (under 200kr) da når du sender modulen

sendte min den 03.11 og den er bare kommet til JÖNKÖPING på 7 dager takket være toll kontroll...

Posted
Hei

Kan man bruke bilen uten abs modul?

Sender også min abs modul til innosund..

husk og ikke skrive noen verdi eller lav verdi (under 200kr) da når du sender modulen

sendte min den 03.11 og den er bare kommet til JÖNKÖPING på 7 dager takket være toll kontroll...

Skrev 100 kr på toll sedelen..

  • 4 weeks later...
Posted

da har abs modulen funne veien hjem i bilen og alt fungere som det skal no :wink:

men om andre skal sende den inn til innosund så vær obs på at de skriver 2080 svenske kroner i verdi på abs modulen så man må ut med litt over 700 for og få den av posten i moms og frakt

Posted

Fikk min fra innosund i dag.. monterte den.. men abs lampa vil ikke slukkes..

Kjører den inn på verksted nå.. Er drittlei av å plages..

Posted

fungerer cruse controll, speedo forbruk osv ?

om cruse er blant de som ikke fungerer etter rep er d sansynligvis venstre abs sensor bak

Posted

Sendte min til usa for rep, men den var ikkje fixbar. bestilte ny på ebay, totalt 5k inkl norsk moms, og monterte den.

Abs lyste, helt til eg slettet feilkodene.

Ny modul må programmeres for enten automat eller manuell, viss ikkje virker ikkje antispinn.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...