kossmaster Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 må nok konstatere med at abs modulen min er gåen. er det noen som vet om steder der dem tar inn gammle moduler og fikser disse opp. eventuelt går det an og kjøpe en brukt en fra en lik bil og sette denne inn ? trenger tips og råd angående dette siden jeg har 0 erfaring med disse *abs sensor venstre bak [byttet] feil ikke borte. *abs modul sendt til rep sendt,
kimmen12 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Sjekk koed.no... De har masse brukte deler, du finner nok garantert en abs modul
kossmaster Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 har sett det har vært snakk om at disse må kodes av verksted osv, og spørs om det ikke blir like dyrt og kjøpe en brukt en
kossmaster Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 har no fått skrudd ut modulen og sendt den til innosund ;P skal holde tråden oppdatert i tilfelle det ordner seg, har sett flere mange som har startet slike tråder uten noen slutt.
Flextron Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Hei Kan man bruke bilen uten abs modul? Sender også min abs modul til innosund..
530dE39 Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Eg kjørte med min uten denne modulen og det gjekk fint. Mister speedometer,forbruk og den girer litt rart pga at den mangler fart signal
lierbimmer Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 billigste er å kjøpe en brukt fra ebay. kompis gjorde dette og prisen kom på svimlende 200kr på døren
Random Hero Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 billigste er å kjøpe en brukt fra ebay. kompis gjorde dette og prisen kom på svimlende 200kr på døren Da har han fått tak i en veldig billig, eller gratis..
kossmaster Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 HeiKan man bruke bilen uten abs modul? Sender også min abs modul til innosund.. husk og ikke skrive noen verdi eller lav verdi (under 200kr) da når du sender modulen sendte min den 03.11 og den er bare kommet til JÖNKÖPING på 7 dager takket være toll kontroll...
Flextron Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 HeiKan man bruke bilen uten abs modul? Sender også min abs modul til innosund.. husk og ikke skrive noen verdi eller lav verdi (under 200kr) da når du sender modulen sendte min den 03.11 og den er bare kommet til JÖNKÖPING på 7 dager takket være toll kontroll... Skrev 100 kr på toll sedelen..
kossmaster Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 da har abs modulen funne veien hjem i bilen og alt fungere som det skal no men om andre skal sende den inn til innosund så vær obs på at de skriver 2080 svenske kroner i verdi på abs modulen så man må ut med litt over 700 for og få den av posten i moms og frakt
530dE39 Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Sendte min til usa og betalte 330$ inkl returfrakt.Slapp toll for det var fix and repair eller noke i den duren
Flextron Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Fikk min fra innosund i dag.. monterte den.. men abs lampa vil ikke slukkes.. Kjører den inn på verksted nå.. Er drittlei av å plages..
kossmaster Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 fungerer cruse controll, speedo forbruk osv ? om cruse er blant de som ikke fungerer etter rep er d sansynligvis venstre abs sensor bak
tomasb Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Sendte min til usa for rep, men den var ikkje fixbar. bestilte ny på ebay, totalt 5k inkl norsk moms, og monterte den. Abs lyste, helt til eg slettet feilkodene. Ny modul må programmeres for enten automat eller manuell, viss ikkje virker ikkje antispinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå