Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Har en X5 3,0d 2008 modell.

Bilen stoppet plutselig under kjøring. Fikk melding i displayet om at Active styring ikke fungerte. Startet opp igjen etter ca 1min., kjørte hjem, ca 8 km og alt fungerte normalt. Skulle bruke bilen 2 timer senere. Den startet, men stoppet igjen etter noen sekunder. Fikk melding om at oljenivået ikke kunne måles. Sjekket oljen på peilepinnen, og den viste under minimum. Fylte ca. liter olje. Prøvde å starte igjen, den startet og stoppet igjen med det samme. Prøvde flere ganger uten hell. Fikk opp flere ulike feilmeldinger, "4x4 fungerer ikke", "DSC fungerer ikke" etc.

Noen som kan hjelpe meg med hav som kan være feil??

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...