BmwEG Posted November 4, 2011 Author Posted November 4, 2011 sideskjørtene er nok i grei stand, ingen skader som vises når du har satt dem på. tror kanskje det kan være ei sprekke helt under eller på en av sidene, men vises ikke værtfall.. de er røde. gi meg ett bud på pm
BmwEG Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 selges billig siden jeg er litt desperat etter pengene Kom med bud
BmwEG Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 da er "ca prisen" satt men bare send meg flere pm'er om interesse
dannyboy92 Posted November 15, 2011 Posted November 15, 2011 Sort skinn interiør? Bilder? Sport? Pris?
BmwEG Posted November 15, 2011 Author Posted November 15, 2011 Prisen står vell i første posten.. gir kule og håndbrekk spak følger med, Mtech bling
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now