520Msport Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 En del oljegris fra motoren min, hvor er det typisk at denne motoren får lekkasje? Så etter lekkasje sist jeg hadde den på bukk, men klarte ikke å identifisere hvor det kom fra. Vanlig prosedyre blir vel da å ta en motorvask for så og se hvor det kommer fra? Tips mottas med takk.
SweetBMW Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Disse motorene lekker ofte fra toppdekselpakning, eller fra pakning rundt vanos og oljefilter huset
kvammis Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Toppdekselpakning er også ofte pga. defekt veivhusventilasjon.
520Msport Posted November 3, 2011 Author Posted November 3, 2011 Toppdekselpakning ble byttet ifjor i forbindelse med tett veivhusfilter, så regner med den er i orden. Men kan sjekke litt ekstra, pluss vanos og og olje filter. Takk for tips
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now