Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kjøpte slik en Mtech2 frontfanger som var på tilbud i glassfiber!

Var ute i dag og skulle "prøvemontere" men den ser jo meget missplassert ut! for det første så virker det som den er for brei for bilen, også er hele overdelen (det som er under nyrene) helt bølgete bortover, glippene går som en berg og dalbane!

Noen tips til hvordan jeg kan få denne rett ovenpå?

  • 2 weeks later...
Posted

ja, men den er ganske tynn på toppene i bølgene så kan ikke pusse ned, da må jeg isåfall legge på noe mer, og hvis jeg skulle sparklet det rett så vill den blitt helt skrå eller meget tjukk og høy

  • 4 weeks later...
Posted

Du må reklamere og få ny fanger. Min første var også veldig bølgete. Passformen forøvrig er midt å treet. Du må justere ut skjermene i fremkant og lage deg fester selv. Drittfanger egentlig.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...