Hankook Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Vurederer salg da jeg har en annen bil på hånd. Noen formening om hva denne kan vær verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Boblene på toppen er "facelift" lyktene... Altså alle med H7 pærer... Iaf som jeg har obesrvert Gå for H1 linselykter hmm, har hatt h1 linselykter med sånne bobler også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Boblene på toppen er "facelift" lyktene... Altså alle med H7 pærer... Iaf som jeg har obesrvert Gå for H1 linselykter hmm, har hatt h1 linselykter med sånne bobler også jeg Da har det blitt byttet glass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Skal teste UCC vinge på bilen, så det ble bestilt inn en idag. Spent og se om det blir bra. Ellers er det ikke gjort så mye mer med bilen. Funderer litt på salg også. Noen formening om hva denne kan være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 La ut noen bilder, ikke helt fornøyd med den enda, skulle hatt tak i noen 18"hjul + Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Er ikke dumt med vinge på når du har hardtopp, men så fort den forsvinner..så forsvinner vinga og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hvorfor i alle dager skulle den forsvinne? Den forsvinner nok, men det vil nok være av egen vilje. mvh Håkon sent from sgs2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Regner med han mener at de ikke er så pent med vinge på cab, når taket er nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Aah, selvfølgelig, in that case I agree. mvh Håkon sent from sgs2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Aah, selvfølgelig, in that case I agree. Me too! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Det var nettopp det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Satan så rå den hadde blitt siden sist jeg møtte deg. Selge nå altså? Akkurat solgt min jeg og. Lot den gå for 85.000 og din er minst like strøken som min var. Dette var dog uten bbs felgene da. Men din er vell automat den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei. Jo takk, vurderer salg men noe usikker. Tror nok din var noen hakk over min. Hva du har for noe nå da? Når var det du så meg. Sent from my U9200 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå