Spiff Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 har lykter til deg, se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Om noen her har samme problem som meg med 8*18" ET35 felger? Framme så tar mine felger i skjermen ved sving, da dem bygger for mye ut. Løsningen er selvsagt valsing og endre dekk fra 225/40 - 205/40. Men jeg syns og ha sett flere ha dette på sine e36. Så jeg lurer litt på om det kun er jeg som sliter med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 er nok bare du ha litt lavere bil... JEG sliter med 215/40- 17 et 41! når jeg svinger maks og jeg har skrudd chamberen så mye jeg kan til minus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 Er nok det. Bilen skal jo bli enda lavere så felger må byttes og ET må økes. Noen som har tips til en lippe på frontfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 skal du senke som meg, så holder det med kun m3 lista på fronten tro du meg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Noen bilder etter en liten vask igår: Øgså et bilde som viser høyden fra skjermkant til hjulbue. "mysild": Hva er høyden på din framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 vet ikke... 7 cm midt på fangeren tro jeg det er får ikke sett bilen på endel uker nå uansett... står i garasjen, trygt og godt ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Ok, min er på flatt betong gulv 120mm midt på fangeren og 83mm under på "rammevangene" eller hva det nå enn heter. Din bil kan vel ikke være særlig kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 kommer fram der jeg pleier å kjøre jeg ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Min er 31 cm fra skjermkant til senter bak og 30 cm foran. Syns det er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Byttet lykter på bilen idag. Stod mellom gule og klarglass sorte. Valget ble ihvertfall nå i vinter: Legg merke til at oneblock AE lyktene er borte. Nå er det orginale bosch lykter og hvit blink på. Hva er egentligt forskjellen på Bosch og ZKV lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Se her ja! Nå ble den veldig pen. Orginale lykter og hvit blink er utrolig pent på E36. Syns bare det er trist når jeg ser oneblock AE lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Ja jeg er ikke noe fan av oneblock lykter på e36 selv. Vurderer om jeg skal ha AE i orginal lyktene eller bare ha de orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hvis du trenger AE i orginal lykter har jeg et sett som aldri er brukt Du kan få det billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå