Thewiz Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 400,- Dette er CCFL ringer, da får du med alt, 4 ringer + 2 stk invertere + ledninger. Klips til montering følger også med. For 50kroner ekstra kan du få med 3 ekstra ringer, i tilfelle du knekker noen av ringene under montering. Veldig lett å knekke hvis man ikke er forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Noen bilder etter vask igår kveld: Et bilde av felgene som skal på i sommer ( håper jeg ) Skal selvsagt pusse dem opp først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Pent! E36 gjør seg veldig med gule tåkelys. Veldig bra vinterstuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 det klisteret går desverre fort av i høytrykkspyleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Pent! E36 gjør seg veldig med gule tåkelys. Veldig bra vinterstuk Takk. Begynner og bli fornøyd med kjærra nå. Vurderet gul laminex på hovedlysa også for og gjør det komplett. det klisteret går desverre fort av i høytrykkspyleren Mye muligt, men det henger nå på enda, HT spyler bilen annen hver dag. Har hatt klisteret i ett par uker nå. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 varte vel i ca 2 måneder for meg, så begynte det gå i biter... muligens det holder bedre i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 varte vel i ca 2 måneder for meg, så begynte det gå i biter... muligens det holder bedre i kulda Får håpe det holder seg på, men hvis ikke så er det jo ikke mange kronene som blir spylt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Fikk sendt av gårde noen kroner til USA idag også gitt. GT splittere på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Utviklet diagnosen shopaholic? btw, pakken er sendt fra manchester ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Utviklet diagnosen shopaholic? btw, pakken er sendt fra manchester ;) Huff, ja man kan si det slikt. Når jeg først våget og prøve meg på ebay, gikk det jo som forventet. " ahh, billigt, "putt i handlekurv" og vips så kommer den glade postmannen med pakker til meg nesten daglig. Som jeg sier hvem trenger vel julaften når ebay finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Syns din bil virker lavere enn min, begge vi har vel 60mm senk foran? Kan kanskje ha noe med dekka? Jeg har 215/45/17 foran på min nå. Kanskje det er vekta fra 6ern din som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Hmm, jeg synes også min virker lavere enn di fleste med 60/30 senk. Jeg har 205/55-16 på p.d.d. Kan bekrefte jeg har fått diagnosen shopaholic. Følgende bivirkninger fra det er: -Sint kone med ufatteligt mange konsekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Hmm, jeg synes også min virker lavere enn di fleste med 60/30 senk.Jeg har 205/55-16 på p.d.d. Kan bekrefte jeg har fått diagnosen shopaholic. Følgende bivirkninger fra det er: -Sint kone med ufatteligt mange konsekvenser. hvor er like knappen når du trenger den Min var også veldig lav med 60 senk, men så byttet jeg til bilsteindempere, og da løftet den seg et stykke... mulig du har dempere med litt lite futt? om ikke annet, så gjør det jo ikke noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Hmm, jeg synes også min virker lavere enn di fleste med 60/30 senk.Jeg har 205/55-16 på p.d.d. Kan bekrefte jeg har fått diagnosen shopaholic. Følgende bivirkninger fra det er: -Sint kone med ufatteligt mange konsekvenser. hvor er like knappen når du trenger den Min var også veldig lav med 60 senk, men så byttet jeg til bilsteindempere, og da løftet den seg et stykke... mulig du har dempere med litt lite futt? om ikke annet, så gjør det jo ikke noe hehe Egentlig gjør det ikke noe at det er litt lav, men ettersom jeg må kjøre 50m. på en gammel skogsvei, så burde den nok vært 1cm høyere. Men time will show. D2 coilovers kommer anyway. Liten update igjen: Beklager det elendige bilde, men det er det eneste so far. Irreterer meg at splitterene er blank sorte og ikke mattsort som m3 lista er. Fornøyd med de nye skiltene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå