Thewiz Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ble utrolig bra med splittere! Jeg får aldri bestemt meg om jeg skal kjøre med gule tåkelys, samt gule lys i lyktene. Akkurat nå har jeg akkurat det samme som du har. Bare i sprederne. Er pent det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Fin cab, dette! Det gjorde seg med splittere, men se opp for hindringer i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Ble utrolig bra med splittere! Jeg får aldri bestemt meg om jeg skal kjøre med gule tåkelys, samt gule lys i lyktene. Akkurat nå har jeg akkurat det samme som du har. Bare i sprederne. Er pent det også. Guletåkelys må ha gult parklys også synes jeg, blir litt som xenon i tåkelys med gule ae ringer. Jeg har egentligt bestemt meg for og ikke ha guletåkelys. Har ett sett med klarsort lykter som jeg skal prøve på bilen i sommer, sammen med sort film på lyktene. Noe usikker men. Egentligt litt vannskelig og bestemme seg for noe som helst synes jeg da, det er mange varianter som er fine på hver sin måte. Fin cab, dette! Det gjorde seg med splittere, men se opp for hindringer i veien! Takk. Ja jeg synes også det var ett skritt i riktig retning med splitterene. En liten update: Som det kan ses på noen av bildene har jeg en sprekk i framfangeren som er over hele fangeren. Dette løste jeg ved og kjøpe meg en ny fanger som ble levert til lakk i går. Monterer ikke den nye fangeren før sommer hjula kommer på. og den nåværende framfangeren blir lappet og en dedikert vinterfanger. Venter på panser BH fra BS bildeler som jeg bestilte for litt over en mnd siden. imponerende leveringstid må jeg si. EDIT: i skrivende stund fikk jeg melding av BS bildeler at den var sendt idag. Altså 1mnd og 5 dager senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Panser BH mottatt, monterte på rieger sine lyktesenkere. Bilder kommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Knust tåkelys Har nye men valget er ikke bare bare. Org, klar sort, eller nesten helt sort Ett bilde av den kommende frontfangeren Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Bilde som er tatt idag. Den ene splitteren gikk i 2 da jeg traff ett hull i veien. Ihvertfall slik er den nå. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Er spent på om du kommer til å bygge om til manuell, hvordan går den biten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Hmm, jeg synes også min virker lavere enn di fleste med 60/30 senk.Jeg har 205/55-16 på p.d.d. Det kan nok være fordi hjulene dine sitter så langt inn. Jeg opplevde det samme optiske bedrageriet da jeg kjørte på org. 15-16"(husker ikke str.) i noen uker Btw, org tåkelys ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Er spent på om du kommer til å bygge om til manuell, hvordan går den biten? Har ikke begynt på ombygging enda. Har sanket inn noen deler, men vurderer litt frem og tilbake, her. S50 + 6 trins eller, 6 trins i første omgang osv. Uannsett er det ikke skjedd noe på den fronten enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Sånn er den i dette øyeblikk, Når det kommer til ombygging, er dette satt på vent til vinteren. Planene vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Swissvax concorso beading. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Så deg komme sidelengs i rundkjøringen ved byen hehe. Bilen så meget bra ut nå! Må få på sommerskoene jeg og! Hva slags felger var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Var du som lå bak meg, og etter hvert forann? Det er keskin kt4 hjul på den. Så du manglet sommerhjul, men flott tralle du har:-) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hva er det du har på/i antenna de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Denne påskekyllingen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå