Hankook Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Bilen står fremdeles i samme stand som bilde over. Begynner på klargjøring for lakk i dag. Satser på og bli ferdig til Fredag med den, slik jeg rekker BMWCCN treffet på Sirevåg. Ingen som har tanker om lakkerte senter på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Bilen er ferdig lakket nå. Litt usikker på om det passer med felgene. Men kan jo alltids bytte dem ut. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Når begynner monteringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Jeg synes du skal ta av ringen-klistremerket hvis du ikke har vært der med denne bilen. Ta en tur i sommer så kan du klistre det på igjen (men hev den litt først)! Vet ikke helt hva jeg synes om fargekodede felger, du får legge ut noen bilder når den blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Bilen er montert sammen sånn noen lunde. Litt justeringer og en polering trengs, men det kommer. Skal ned og kjøre ringen i begynnelsen av Juli er planen. Noen bilder med mobil: Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 *Liker!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 pen bil, men litt for mye klistemerker bak på den, også var den mye penere uten øyelokka, ville kansje hatt noen andre felger på den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Pen bil! Men mørke biler trenger lyse felger for å bryte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Felgene skal faktisk lakkeres nok en gang i vinter. Funderer da på hvite med grønn flakes e.l. Når det kommer til lyktesenkerene så blir de på til jeg får nye lykter uten disse boblene på toppen. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Boblene på toppen er "facelift" lyktene... Altså alle med H7 pærer... Iaf som jeg har obesrvert Gå for H1 linselykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ja, blir nok bedre det. Ser "jalla" ut med disse boblene. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå