Nytern Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 1-serien min har garanti ut april 2012. Hver gang jeg er under'n pga vedlikehold osv henger det ei dråpe olje inne ved girvelger. Bytta simringen der i sommer, men det lekker enda. Bmw mener det er ett ganske vanlig problem og at hele girvelgeren må byttes men at det ikke går under garanti. Bør ikke dette egentlig være en standard garantisak?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now