Gå til innhold

E36 M3 3.0 '95

flonoen
 Share

Anbefalte innlegg

Skal nok ikke brukes i vinter nei, den er ikke vinterkjørt siden den kom til landet, og tenker ikke da utsette den for saltinga selv heller.

Angående vinterlagring, så en batterilader hos clasern i dag:

http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =161762580

Brukandes? Slik vedlikeholdslading gjennom vinteren jeg tenker på. Står i garasje, men ikke oppvarmet. Og oljeskift, før eller etter vinteren?

C-tek ladere er veldig bra, men de har mange varianter. Pass på å få en som er ment til å brukes til vedlikeholdslading.

Oljeskift burde taes til våren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det! Det er greit vettu! Bilen står for tida da, så noko prøvetur vert det nok ikkje :/

Har planer om å levere skilta i veka som kjem òg, men om veret held seg og vasspumpa kjem i posten snart, beheld eg dei kanskje ei stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Lurer på å smelle inn en bestilling på coilovers, og lurer på om noen har tanker rundt dette. Alternativer jeg har sett på hittil:

H&R til 13000

Spax RSX til 11000

FK Silverline X til 10 000

KW V2 til 12 000

Eibach PRO-Street S til 10 000

Alle priser er omtrentlige. Er det noe begrensinger på hvor tjukk spacer man får lov å bruke, mtp på godkjenning av senkesett? Leser at noen skriver man kanskje må space ut hjula litt for å få plass.

Har hørt H&R skal være ganske mykt, og at FK skal være for stivt. Spax hører jeg gir mye for pengene, og KW er jo veldig anerkjent. Skikkelig usikker. Ønsker noe som funker bra på bane, selv om hovedtyngden av bruken blir på vestlandsveier.

Røttent bonusbilde fra noen uker siden:

x9bjqqgc7zba05vu54wi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen denne M3en, du må sende meg PM hvis du skal selge denne! :D

Jeg ville valgt KW V2, har ikke noe godt grunnlag for valget, men har både prøvd og hørt mye positivt om disse. :) Syns du har vært veldig dårlig på bilder av dette vidunderet flonoen, må få tatt noen fine opplyst bilder en dag. Gjerne litt mer interiør også. Eller så kan du ta turen til østlandet til våren/sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli flinkere med bilder til våren ja! KW V2 har jeg hørt mest bra om selv, så lurer på om jeg går for dette. Takk for svar!

Må nok ha meg noen turer på treff og slikt til sommeren ja, er heller ikke mye som skjer mtp på banekjøring på vestlandet, så du får sikkert en mulighet til å se den i levende live ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk henta noe digg på posten i dag:

9hjhkgb9x2vdhfoxcf10.jpg

Samt et nytt kamera, eos 500e, så jeg endelig kan få tatt noen skikkelige bilder av bilen til våren!

Fikk henta noe greier hos GS også til vannpumpa, en o-ring og ett lite slangestykke. Må bare finne tid i timeplanen å få fikset bilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...