Mikael-B Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Skal nok ikke brukes i vinter nei, den er ikke vinterkjørt siden den kom til landet, og tenker ikke da utsette den for saltinga selv heller. Angående vinterlagring, så en batterilader hos clasern i dag: http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... =161762580 Brukandes? Slik vedlikeholdslading gjennom vinteren jeg tenker på. Står i garasje, men ikke oppvarmet. Og oljeskift, før eller etter vinteren? C-tek ladere er veldig bra, men de har mange varianter. Pass på å få en som er ment til å brukes til vedlikeholdslading. Oljeskift burde taes til våren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Hei, og gratulerer som BMW-eigar Har høyrt mykje om bilen gjennom Christian, dette lovar virkeleg godt! Kjem opp ein dag og ser, når det passar seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Takk for det! Det er greit vettu! Bilen står for tida da, så noko prøvetur vert det nok ikkje :/ Har planer om å levere skilta i veka som kjem òg, men om veret held seg og vasspumpa kjem i posten snart, beheld eg dei kanskje ei stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Fått på plass 4punkts seler i kjerra, blodtøft (synst eg iallefall, jævla mange som er uenig, men fuck 'em). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fine seter! Alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Nydelige seter ja, og evig gode å sitte i. Men tilten på førerstolen funker ikke, motoren går, men er vel noe overgang inni der som er gåen. Håper å få fikset det, om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 doublespoke i typen smidde som veier mye mindre enn vanlige er nokså dyre... så et sett dønn strøkne, og de gikk vel for 13000 tror jeg det var... men på en orginal gt som disse skulle, var det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Lurer på å smelle inn en bestilling på coilovers, og lurer på om noen har tanker rundt dette. Alternativer jeg har sett på hittil: H&R til 13000 Spax RSX til 11000 FK Silverline X til 10 000 KW V2 til 12 000 Eibach PRO-Street S til 10 000 Alle priser er omtrentlige. Er det noe begrensinger på hvor tjukk spacer man får lov å bruke, mtp på godkjenning av senkesett? Leser at noen skriver man kanskje må space ut hjula litt for å få plass. Har hørt H&R skal være ganske mykt, og at FK skal være for stivt. Spax hører jeg gir mye for pengene, og KW er jo veldig anerkjent. Skikkelig usikker. Ønsker noe som funker bra på bane, selv om hovedtyngden av bruken blir på vestlandsveier. Røttent bonusbilde fra noen uker siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Utrolig pen denne M3en, du må sende meg PM hvis du skal selge denne! Jeg ville valgt KW V2, har ikke noe godt grunnlag for valget, men har både prøvd og hørt mye positivt om disse. Syns du har vært veldig dårlig på bilder av dette vidunderet flonoen, må få tatt noen fine opplyst bilder en dag. Gjerne litt mer interiør også. Eller så kan du ta turen til østlandet til våren/sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Skal bli flinkere med bilder til våren ja! KW V2 har jeg hørt mest bra om selv, så lurer på om jeg går for dette. Takk for svar! Må nok ha meg noen turer på treff og slikt til sommeren ja, er heller ikke mye som skjer mtp på banekjøring på vestlandet, så du får sikkert en mulighet til å se den i levende live ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Da var KW V2 bestilt, så nå blir det bra håper eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 VM! Og så har jeg kjøpt meg Canon Eos 500D, så jeg endelig kan få tatt litt brukbare bilder. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Fikk henta noe digg på posten i dag: Samt et nytt kamera, eos 500e, så jeg endelig kan få tatt noen skikkelige bilder av bilen til våren! Fikk henta noe greier hos GS også til vannpumpa, en o-ring og ett lite slangestykke. Må bare finne tid i timeplanen å få fikset bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Se her ja! Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå