///Mysild Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 man kan ta skikkelige bilder av bilen, selv med et kompaktkamera er mer fotografen det kommer an på men bildet blir skarpere med speilrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Aaaaa gewindefahrwerke! *følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Har ikke hatt kompaktkamera engang. Bare iphone, og tatt bilder i mørket om kvelden. Sikker oppskrift for rævva bilder! Har vel hatt et kompaktkamera noen år, men aldri helt hatt noe særlig vilje eller lyst til å finne gode locations for å ta bilde med det. Håper det endrer seg med speilrefleks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 gjør nok fort det... og, så begynner man å kjøpe blits, filter, objektiver etc til det også... sist men ikke minst, bør du laste/kjøpe deg photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Photoshop bør nok lastes/kjøpes ja! Får se litt rundt etter hva alternativ som blir billigest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Garantert nedlasting som er billigst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Selger det rimelig på priateb-bay sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Bukta har kjørt mye bra kampanjer i det siste. Stort sett 100% redusert pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Sommerkjerra har fått litt omsorg i dag. Gjort ferdig jobben med vannpumpa og viskosekoblinga så nå er motoren oppe og går igjen, gud så digg det var å høre den svive etter gammelt! Fikk seg en etterlengta vask også, fikk aldri vaska den skikkelig før jeg satt den vekk for vinteren. Det elektriske har jeg ikke funnet ut av enda, måler 15ohm mellom pluss og minus, så går da en strøm på 0,8-1A. Var 12,6V på batteriet i dag, får måle igjen om noen dager og se om det har falt. Må ikke se inni hjulbuen på ene bildet, der har ikke svampen kommet til ser jeg. Og fy søren så tøff e34 som vises i bakgrunnen på det ene bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Utrolig pen den bilen der! Hvis batteriet lader kun 12,6 volt kan ikke dynamo fungere? Jeg lader 13,9 når bilen står på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Dynamoen lader, 14,noe når motoren går. Tenkte spenningen med tenningen av. Lekker litt strøm en eller anna plass. Kobla bort hele sikringsboksen, og det ble bra, men en og en sikring har ikke hjulpet meg. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Vurderte å ta nærbilde av alle såra i lakken i dag, men sto over det! Lar dere leve i trua at bilen er nydelig! Håper en dyktig detailer klarer å rette opp mye galt med lakken til våren. Har slik lakkstift, men jeg tør ikke bruke den da jeg anser det som 100% sikkert at resultatet blir verre enn det det opprinnelig var. Eit fotografi til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Henta ut skilt i dag, og har cruiset litt rundt. Satan så gydd! Godt å kjøre en bil som er så kontant i bevegelsene, og gir så god tilbakemelding fra veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Henta ut skilt i dag, og har cruiset litt rundt. Satan så gydd! Godt å kjøre en bil som er så kontant i bevegelsene, og gir så god tilbakemelding fra veien! Hei og takk for sist flonoen! Følelsen av å ta ut M3'en etter vinteren er heilt fantastisk! Eg må sei eg saknar det og fekk akutt lyst til å kjøpa bilen tilbake! Det er godt at du tar vare på bilen og behandlar den med kjærleik Ang riper og sår i lakken; slik eg hugsar er det diverre djupe og grove riper på den eine sida som eg ikkje trur er mogleg å reparera 100%.. Eg ville lakkert heile bilen for å få den 100% igjen, men det er klart at den vil bli ganske fin med å bare lakke panser og fram skjermar og ein total behandling med clay, polering osv. Lukka til, eg følger tråden din! Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå