Gå til innhold

E36 M3 3.0 '95

flonoen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke hatt kompaktkamera engang. Bare iphone, og tatt bilder i mørket om kvelden. Sikker oppskrift for rævva bilder! Har vel hatt et kompaktkamera noen år, men aldri helt hatt noe særlig vilje eller lyst til å finne gode locations for å ta bilde med det. Håper det endrer seg med speilrefleks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkjerra har fått litt omsorg i dag. Gjort ferdig jobben med vannpumpa og viskosekoblinga så nå er motoren oppe og går igjen, gud så digg det var å høre den svive etter gammelt! Fikk seg en etterlengta vask også, fikk aldri vaska den skikkelig før jeg satt den vekk for vinteren.

Det elektriske har jeg ikke funnet ut av enda, måler 15ohm mellom pluss og minus, så går da en strøm på 0,8-1A. Var 12,6V på batteriet i dag, får måle igjen om noen dager og se om det har falt.

12slelrg3s8a6f3thx8m_thumb.jpg u6132jvxorligiw55ayt_thumb.jpg

54u2cpcpfakkvo8p1bya_thumb.jpg

i2tqcovsxyjlz3cmnxgr_thumb.jpg

Må ikke se inni hjulbuen på ene bildet, der har ikke svampen kommet til ser jeg. Og fy søren så tøff e34 som vises i bakgrunnen på det ene bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamoen lader, 14,noe når motoren går. Tenkte spenningen med tenningen av. Lekker litt strøm en eller anna plass. Kobla bort hele sikringsboksen, og det ble bra, men en og en sikring har ikke hjulpet meg. Får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å ta nærbilde av alle såra i lakken i dag, men sto over det! Lar dere leve i trua at bilen er nydelig!

Håper en dyktig detailer klarer å rette opp mye galt med lakken til våren. Har slik lakkstift, men jeg tør ikke bruke den da jeg anser det som 100% sikkert at resultatet blir verre enn det det opprinnelig var.

Eit fotografi til:

xt5zxxm8xjik6z7qy6n5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Henta ut skilt i dag, og har cruiset litt rundt. Satan så gydd! Godt å kjøre en bil som er så kontant i bevegelsene, og gir så god tilbakemelding fra veien!

Hei og takk for sist flonoen!

Følelsen av å ta ut M3'en etter vinteren er heilt fantastisk! Eg må sei eg saknar det og fekk akutt lyst til å kjøpa bilen tilbake!

Det er godt at du tar vare på bilen og behandlar den med kjærleik :)

Ang riper og sår i lakken; slik eg hugsar er det diverre djupe og grove riper på den eine sida som eg ikkje trur er mogleg å reparera 100%..

Eg ville lakkert heile bilen for å få den 100% igjen, men det er klart at den vil bli ganske fin med å bare lakke panser og fram skjermar og ein total behandling med clay, polering osv.

Lukka til, eg følger tråden din!

Niklas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...