flonoen Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Klar for banekjøring på Voss i morgen! Kommer nok noen bilder i morgen etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Safety belt is not safe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Funker gull, tilogmed tüv-godkjent! Ble dårlig med bilder fra i dag, glemte kamera! Men det var masse folk rundtomkring som tok bilder, så det dukker vel opp på nettet til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Er det der TÜV godkjent? Jøsses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Jepps. Til e36 og e46, coupe og sedan. Tar ca 3 minutt å hive på/fjerne, og tre nye fester måtte skrus på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Ta hvertfall beltene som kommer over setene gjennom stengene på nakkestøtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 De ligger jo klemt inntil stengene når jeg tar på meg selene, da de krysses rett bak stengene. Om de skulle gå inni stengen hadde det vel ikke vert et kryss der, for at de skal gå beint ned til festene sine. Edit: Etter å ha tenkt meg om ser jeg at du nok har rett, fort at ved en sideveis kollisjon f.eks kan kroppen min klare å dra stroppa ned fra stolryggen, og det er sikkert ikke heldig. Sto ingenting om akkurat gjennomføringen på toppen i Tüv-papira, men på bildet av e46-monteringen var de ført gjennom midten. Godt det ikke var jeg som rauk på skogen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Har vert litt dårlig med oppdatering i det siste. Bilen har blitt mye brukt, hatt seg en tur til Ringen og tilbake (like hel), men i dag fekk den seg en liten støt på Eikås: To videoer fra Eikås: http://www.youtube.com/watch?v=qBBuXPEG ... ata_player http://www.youtube.com/watch?v=y_N_b74f ... el&list=UL Ser koed har framfanger til 3000 til m3, er det original? Er ikke det billig isåfall? Må få den opp på bukk når jeg kommer hjem fra jobb om en måneds tid, og se over skadeomfanget skikkelig. Virker som understellet klarte seg veldig bra, kjørte hjem uten ulyder eller nye fakter fra bilen. Var jo bare litt jord jeg parkerte i. Og så SKAL det komme en større update med bilder fra Ringen en vakker dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Tviler på den er original til 3000,- Originale M3 fangere ligger vel til 5000,- ? Hør med ThomashM5 her på forumet om brukte originale M3 fangere. Så gøy ut forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Du skulle jo tatt turen, mye gromme biler der! Hvorfor kan ikke koed informere om det er original eller kopivarer? Det må vel kunne ansees å være vesentlig informasjon, spesielt for sånne løker som meg som ikke har kontroll på prisnivået. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå