Gå til innhold

Hei Trenger litt Hjelp / Tips om Kabel strekking i e39

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig kjøpt meg en 520d e39 som jeg har planer om å legge Phono Kabel Fra Dash til Bagasjen, men Hvor er det best å Legge den? batteri etc er over hjulbuen på denne, også lurer jeg på om hvordan åpne den Platen som er Bak Baksetet der det skal være " skipose " hull ? hva må jeg gjøre for å åpne dette ?

Er det Mulig å Legge den under Midtkonsoll matta eller må jeg ta den under dør lista på en ta sidene ?

Bmw versktedet til sulland Kunne legge den for meg sammen med resten av lednings nettet eller gjennom midten av bilen men de skulle ha 3 - 4 tusen er det verdt å få dem til å gjøre det ? de tar da ut seter og matte på den siden kablen blir lagt å så setter de det på plass igjen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakk min phonokabel langs passasjersiden. Fungerer veldig bra for min del, kabelen er dessverre synlig ved 2 punkter, da jeg ikke tok meg tid til å skjule den 100%, men det er ingen stor sak å skjule den helt heller. Så å betale 3-4 laken for å få den jobben gjort er å kaste penger ut av vinduet i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fordi skipose er ekstrautstyr. Og har hørt noe om at det skal være rimelig omfattende å åpne for skiluke når dette ikke er standard, men ikke stol helt på det, for jeg er ikke sikker. Leste et lignende problem her på forumet for en liten tid tilbake, så ta en liten søkerunde. Seek and you Shell find ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ossen er det med å evt Fjerne hele plata bak setene? vet en har gjort det bassen blir ikke hindret untatt ved setene men ossen blir det med bilen generelt er ikke plata viktig å ha hel... ?

Den plata er såvidt jeg vet en oppstiver av karosseriet. Så å fjerne hele ville jeg nok vært forsiktig med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la kabler til spiller og forsterker på førersiden av bilen. Det er rimelig lett å få av deksler og lister bakover og er ingen vrien jobb. Litt kav akkurat rundt pedaler og fotstøtten, men det gikk egentlig greit bare jeg kom forbi den biten.

Gjort på noen timer avhengig av hvor mye du kaver. Har du en varm plass å skru kommer du langt med bare et bitsett og litt tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir til at jeg bet Bmw 3-4 tusen, for å legge kabelen, couse, det er Irriterende ingen av Listene vill av så får ikke lagt Phono kabel. Samt at det finnes ikke Sveise Punkter på Stål Veggen bak setene, pluss at den ene Instignings listen som står bmw på falt løs vet ikke om det er de små hvite dottene som skal Skyves på plass på listen, men lim funker sikkert. har ingen sted å være når jeg legger kabel så blir på en mørk Plass hjemme, Garasjen er Forbudt å bruke siden den skal kun brukes til Snekker Verktøy og matriale....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Fant ut det etter jeg så videoen som thommas88 la ut:P gjorde som video og fulgte pasasjer side men trur jeg tar ut kabelen derifra å legger den på sjåfør, pga vet ikke hvor jeg skal gå fra hanskerom - Bakside av CD Spiller... men ellers så er det helt ok. men fant ut at det er ikke noen sveise punkter på Bilens Vegg bak sete, skal jeg fortsatt prøve å Slå med hammer å se om delen detter ut som Påstått eller finne vinkel sliper el lign til å kutte hull,

++ jeg får ikke tatt ut spilleren har en ny en som skal inn en Org bmw spiller med alt mulig som går å ha, men hva skal jeg bruke av Torks, Umbrako, eller Tynn tynn Stjerne trekker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...