Scampi Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hva med å følge kabeltrekket som ligger der originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisasagen Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Jeg tok vinkelsliperen å slipte ut veggen bak sete, men kunn i midten. Du ser ka som stiva av bilen på veggen, ikke kutt der Når det gjelder bytte av spiller, så er ikke det så vanskelig igrunn, ta ut øverstedelen først tror jeg det var, jeg tok 2 kniver under å pirka frem å tilbake så kom den etter hvert, å da er det bare å ta ut den nedre delen. no står ramma igjen. ta av lille lista som er fra spillern til ratte å skru ut 1 eller 2 skruer der. og samme på andre siden. så er det bare å ta den ut, kan være litt tung vindt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei! Har planer om å kjøpe samme multimediaspiller Har du fått montert den og prøvd den? Om du har, er eg intresert i erfaringane dine med den Bra/Dårlig, fungerer som den skal, funksjonar, osv. og en ting til, er det AUX på den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlSvenoy Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Søk på bavsound på youtube, de folka viser hvordan du legger opp det meste av lyd for de forskjellige bmw'er! Hjalp meg på god vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja! He no sett veldig mykje fra bavsound på youtube Dei he ganskje mykje bra DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Fikk Montert Spilleren rett før jul. Bmw Satt den inn for 600kr. den Funker Kjempe Bra er Virkelig fornøyd med den ja er alt mulig på den ja. USB AuX Ipod/Iphone Navigasjon DvD Kortleser til Div små minne kort ala de som er i Sony erikson og slikt det er masse på den for å si det mildt. fornøyd med lyden er jeg å Kan sikkert ta et bilde av Hvordan Det Ble seendes ut Ferdig Montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ja vist du legger ut bilder hadde det vert suuuupert! Alltid kjekt at man deler meininger om slikt. Skal definnitift ha en slik selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 her er Resultatet men bilde kvaliteten er dårlig siden jeg tok de med mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Ser veldig bra ut! Måå bare ha en slik! hvor er det best å bestille den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32445214 .. = Ny spiller fra forhandler http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=32150731 = Brukt spiller Fra Priv person Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1379 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Legg kabelen langs venstre side, på passasjer side ligger strømkabler, så om du legger de sammen kan du få problemer med støy Er også lettere og legge kabelen på venstre side Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå