Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Siden vi hadde sommer i Bergen i går så tok jeg meg den frihet å fikk fikset fuktsperrene i begge bakdørene :lol: (Har desverre ikke garasje :( )

En enkel og grei kosejobb, men jeg tok det med ro og gjorde det skikkelig.

Tips / tillegg til DIY som ligger her på forumet: Jeg fikk sprøytet dørene innvendig med tynn tectyl når først fuktsperren var av, smurte også opp dørlåser, stag og wire / skinner til vindusheisene.

Men så til problemet :x : Da jeg står på en felles parkeringsplass måtte jeg flytte bilen 50m for å ha litt plass å jobbe på. Når jobben var gjort etter noen timer skulle jeg flytte bilen tilbake, jeg starter opp og den går som en gammel skurtresker på tomgang. Lar den gå på tomgang og litt turtall en stund men den går like dårlig.

Har noen opplevd det samme? Kan jeg ha tappet batteriet litt siden jeg sto lenge med dørene åpne og at dette gjør noe utslag? ( Vet cupelysene går av automatisk etter en stund )

Takker få svar :D

Skrevet

Motor er ikke så glad i å startes, for så å stoppes igjen uten at den blir varm. Pluggene blir gjerne sure etter dette. Rengjør pluggene og kjør en tur slik at den blir varm, evt bytt pluggene om det ikke blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...