Grotsund Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 men når det gjelder senkesett. hva tenker dere om bilstein sitt, fra gsbildeler, senker 25-50mm, holder dette hvis jeg skal få felgen så og si innat framskjermen? http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Kjøp min Oz Futura 9"og10"x18" ! går på uten vals med 235 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Trur ikke jeg skal ha OZ futura på den nei, hehe. men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Lakkeringa ble dritbra forresten. anbefaler Stens Billakkering på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Sleng ut bilder da! og skaff noen felger med kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet November 19, 2011 Share Skrevet November 19, 2011 har fk coilovers og BBS RS 9x18 hele veien rundt med 225/40-r18 på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 Noen bilder av bilen når jeg fikk den, skal få tatt noen nye med skikkelig kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Må prøve og få opp denne tråden litt igjen da det nærmer seg sommer ! og jeg skal få kjøpt meg nye felger innen en mnd ca. Jeg bare lurte på om dere kan nevne noen nettsider hvor jeg kan finne noe interessangt? Liker best og kjøpe av en forhandler som har vanlig butikk pga evt klaging eller at de ikke passer. men er åpen for annet. Ser for meg 5 eiker, såbred kant som mulig og så brede felger som mulig. Kom med forslag ! : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Da var bilen lav gitt! Gikk for KW inox-line v2. dyrt men fornøyd! lite problem med klakke lyd fra demperen bak, men tenkte og kjøpe nye lager osv da de gamle så ganske slitne ut og så regner jeg med det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 når det gjelder felger trur jeg det blir GS Spider. har ikke helt bestemt meg enda men liker disse godt. 9.5 bak og 8.5 forran. 225/40 forran og 235/40 bak. usikker på 18" eller 19". noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 De felgene kler bilen din perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Fått tilbud på felger. usikker om de er til e-46 eller e-90 men de passet hvertfald på bilen! 19" 265 bak 235 forran. skal være original m tech felger. han skal ha 7000 med helt nye ubrukte nankang dekk. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotsund Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Da var felger kjøpt gitt ! Veldig fornøyd med resultatet, men må valse litt bak. noen i Grenlands område som har en vals som er mulig og låne? hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå