///Mr.X Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Heisann Her har jeg delene som gir deg garantert motorstyringen til ca 400hk på 1.bar overlading på original M50B25 motor med vanos! Du monterer dette, Plug And Play! Vrir om nøkkelen og kjører! Trenger ikke noe mapping eller flere utgifter (Eneste du trenger å gjøre er å senke kompresjon: tykkere topp pakkning/dreie ned stemplene/bytte til lav komp. stempler) Det som selges er: - Styrenhet (Brukt) - PPF M50B25 Singel Vanos Turbo Chip, ferdig montert i styrenheten (Helt Ny!) - 6stk Grønne Boch 440cc dyser (Helt Nye!) - Boch 4" luftmassemåler fra porsche (Helt Ny!) - MSD høykapasitets in-line bensin pumpe (Helt Ny!) Pris: 8000Kr for alt! ----------- Tror du kanskje dette er for enkelt til å være sant? Den kjente grønne 'Rollan' i drifting miljøet har kjørt i 3år med dette oppsettet, å ladet over 1 bar uten å rør en skrue!!! Akkurat samme oppsett på denne grønne corollan med slik motor, Sjekk dette funker!! : Bilder (Mere kommer):
///Mr.X Posted November 13, 2011 Author Posted November 13, 2011 Selges samlet, da alt må brukes sammen for chippen skal ha noe funksjon.
AronG Posted November 19, 2011 Posted November 19, 2011 Hvor mye komp må reduseres? Er det samma hvilken turbo man kjører på dette oppsettet? Tenker på om ein har ei stooor snelle, vil den ikke få alt for mye bensin før ladetrykket kommer? Eller er det selvjusterende? Hvordan må det gjøres med lambda..?
///Mr.X Posted November 19, 2011 Author Posted November 19, 2011 Hvor mye komp må reduseres?Er det samma hvilken turbo man kjører på dette oppsettet? Tenker på om ein har ei stooor snelle, vil den ikke få alt for mye bensin før ladetrykket kommer? Eller er det selvjusterende? Hvordan må det gjøres med lambda..? Det er mapper med 8,5:1 komp., 3mm mls eller dreie stemplene 1mm å ha 2mm pakkning Osv. Turbo kan man kjøre med det meste, men rundt AR.82 ekoshuset kan være greit. Men lmm leser jo masse luft som kommer inn, så må ikke ha akkurat samme turbo som det ble mappet med. Bare å bruke original lambdan
///Mr.X Posted November 30, 2011 Author Posted November 30, 2011 Bump! Jeg spanderer frakta ved rask handel
flonoen Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Selger du kun dyser? Så kan du selge chippen til 95932148, og resten får du vel alltids solgt også!
///Mr.X Posted December 13, 2011 Author Posted December 13, 2011 Selger det sammen, eller så beholder jeg det nok selv
///Mr.X Posted December 19, 2011 Author Posted December 19, 2011 Ikke noen som skal bygge 400hk M50B25TU turbo i vinter? Grom isbil f.eks?! Økonomi banebil neste sesong? Dette funker!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now