M-Power1 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 ja vel , da får jeg skjekke litt rundt , men takker for all hjelpen
M-Power1 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 sånn da var termostaten skiftet , fikk varme tilbake og bilen gikk veldig greit i ca 2-3 timer, men etter det begynnte temp nåle å gå sakte opp mot rødt. har også skiftet kjølevæske men har ikke luftet bilen etter det, og føler at det er luft i systemet!! lurer på om kan bilen koke på grunn av luft i systemet??
Ollie78 Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 sånn da var termostaten skiftet , fikk varme tilbake og bilen gikk veldig greit i ca 2-3 timer, men etter det begynnte temp nåle å gå sakte opp mot rødt. har også skiftet kjølevæske men har ikke luftet bilen etter det, og føler at det er luft i systemet!! lurer på om kan bilen koke på grunn av luft i systemet?? Har hatt lignende problemer på min E39 B28, skiftet til slutt varmehanen eller ventilsettet til varmeapparatet. etter det, aldri hatt problemer igjen etter den var ferdig luftet. nå vet ikke jeg om du har klima eller ikke, men det er denne jeg snakker om : 01 64118375443 Varmeapp.ventil E-36 u/klima org (funnet på gs, til en invalid pris. prøv heller hos KOED eller en hugger.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå