leif harald Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianw Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 solgt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Fått start på den no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Har ikke gjort noe med bilen. Har ikke tid til den så den må bare vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Sendt pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortd Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Bare til å passere folkens.. fyren er tvers igjennom useriøs.... var planlagt at jeg skulle hente bilen imorgen, men nå svarer han verken på melding eller pr tlf. Han sa heller ikke noe om at det er skyldig årsavgift på den, og at det er påskiltningsgebyr på 1280kr. Dette fikk jeg vite etter at jeg ringte til BT for å hørre, for jeg ble mistenkelig når han aldri svarte, eller sendte litt nyere bilder av bilen. Så bare skygg unna denne bilen, og person... Useriøse idiot!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå