stian525 Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 kjøpt meg en 325ix sperre diff som æ tenkt å ha på min e28 525i, plana var å ta innmaten fra ix diffen over i den andre, men på ix diffen så er ene utgående aksling mye lengre enn den andre siden, så æ får ikke brukt begge som står på e28 diffen ifra før. noen som har gjort dette før? skal gå om jeg finner en utgående aksling som er lang og passe på e28 stikkaksling bak:) noen som har noe råd?
Morty999 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 ingen e28 har lengre aksel på ene siden. så det spør vell.. da må du nok få tak i en 520 bakstilling så du får små drivaskler..
stian525 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 har ei 520 bakstilling, men bli nå vel litt trasig sia det e trommelbremsa på slikt? treng bære en aksel ifra en 188 sperrediff som passa på e28 drivknuta, så ha vært kjekt å sluppet å skifta hele bakstillinga da
Morty999 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 men du finner ingen aksel som passer. da det kun er ix som har den ene som er lengre. pga ix har en egen spesiel sperre..
stian525 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 ja er sikkert kun ix som har det, men allt passer bortsett fra den ene medbringeren. mulig å bruke å modde på en 520 drivknute på 525 stikkakslinga da ?
e30 tic Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Har aldri hørt før at ix diffen er annerledes noen annen 188diff bortsett ifra at det er en viskose diff, kan du legge ut bilde av den? (gidder ikke legge meg under min egen ix)
stian525 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 selve huset/klokka er samme, men medbringerne passet ikke overens med e28 har klart å lurt det til nå, skal legge ut bilde av det
stian525 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 brikte innmat og medbringere fra ix'n. måtte borre nye hull på medbringerne så de passet på e28 stikkakslingene. måtte også ta av det ytterste lokket på drivknutene for at det skulle gå. la bare pakning imellom drivknute og medbringer. måtte bruke gjennomgangsbolter. var redd for at det ikke skulle holde, men tåler juling foreløbig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå