KapteinHaddock Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Hei. Trenger ABS føler (Lang type) tilhørende drivaksel, Venstre side (Førersiden) Grillramme (Diamantswarz metallic) Til en BMW E36 316I 1993Mod Mvh. Kapteinhaddock
KapteinHaddock Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Noen som har? Skulle helst hatt før snøen kom
Eirik Viste Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hei. Jeg skal bytte ut hele bakstillingen på en 318i pga ombygging. Bakstillingen blir byttet i morgen og da har jeg nok delene som du trenger. 316 og 318 har samme akslinger. Må bare sjekke opp om drivakslingene er like på din bil med trommelbremser og min som har skivebremser. Tror at drivakslingene er like. Men i følge en kompis som har skikkelig peiling er ABS føleren forskjellig på dim bil med trommelbrems. Men uansett er det veldig vanskelig å få de ut hele på en gammel bil. Den må du nok kjøpe ny. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
KapteinHaddock Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Tja, når jeg ser på GS sine sider, så finner jeg bare en annen type ABS føler en den jeg har (Den som satt i) Skal jo ikke være umulig og ta den ut da. Må bare være noen som gidder og prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå