John Kr Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Får min nye F11 til uken, ble noe usikker på dekkdimensjon. I følge brosjyren så står det at det er 245/45 fremme (8" felg) og 275/40 bak (9" felg). Stemmer dette? Er det noen av dere som er sikker på dette med dekkdimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 F11 har lik dimensjon foran og bak, selv med m-pakke, mens F10 har bredere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 ok, takker for svaret. Noe merkelig at F10 og F11 har forskjellig dimensjon. Det er en M-sport jeg har bestilt. Lurer på om det er noe hensikt å bytte til bredere dekk/felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det var det samme med e60 og e61, at e61 hadde lik dekkdim foran og bak, men det var jo plass til breie dekk bak på e61 også. Og her er en F11 med 21", og jeg vil anta at den har bredere dekk bak. Det er veldig få dekkstørrelser i 21", så jeg vil anta at den har 255/30/21 og 295/25/21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå