Tommys88 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Hei får vel kanskje begynne med en tråd her jeg og etter å ha min første bmw e30 i snart 1 år... mye er blitt gjort med bilen så får legge inn no bilder her etter vært... Bilen hadde gått i bergen i 9år av en eldre kar fikk jeg beskjed om etter at jeg kjøpe den høs en bilforetning i kongsberg.. så bilen var helt orginal..så tok jeg den på eu godkjening og da kom den igjennom med 0 feil.. -Bmw e30 325i cab 91mod. -sort skinn intriør Det som er blitt gjort etter kjøp: -nylakket i juli 2011 -nye keskin kt1 8,5x17 foran og 10x17 bak -nytt eksos -proff sota ruter -nye hella de lykter foran og rød og sota bak -kjøpt ny kallesje men ikke montert ennå -justerbart senkesett -liten vipp spoiler bak -lykte lister foran og lakket emblem foran -sveiset emblemer på panser og koffert -rieger styling sidekjørt, hekk spoiler og infiniti leppa. -kjøpte chip ( fungerte meget bra) sveiset igjen anntenne hull bak på bakskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommys88 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 hei.. prøvd å legge inn noen bilder men får det ikke til jeg.. noen som kan si ossen man legger inn her.. takk på forhond:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Browse frem bilde. Trykk på start uploading. Kopier og lim inn linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå