Tommys88 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hei får vel kanskje begynne med en tråd her jeg og etter å ha min første bmw e30 i snart 1 år... mye er blitt gjort med bilen så får legge inn no bilder her etter vært... Bilen hadde gått i bergen i 9år av en eldre kar fikk jeg beskjed om etter at jeg kjøpe den høs en bilforetning i kongsberg.. så bilen var helt orginal..så tok jeg den på eu godkjening og da kom den igjennom med 0 feil.. -Bmw e30 325i cab 91mod. -sort skinn intriør Det som er blitt gjort etter kjøp: -nylakket i juli 2011 -nye keskin kt1 8,5x17 foran og 10x17 bak -nytt eksos -proff sota ruter -nye hella de lykter foran og rød og sota bak -kjøpt ny kallesje men ikke montert ennå -justerbart senkesett -liten vipp spoiler bak -lykte lister foran og lakket emblem foran -sveiset emblemer på panser og koffert -rieger styling sidekjørt, hekk spoiler og infiniti leppa. -kjøpte chip ( fungerte meget bra) sveiset igjen anntenne hull bak på bakskjermer
Tommys88 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 hei.. prøvd å legge inn noen bilder men får det ikke til jeg.. noen som kan si ossen man legger inn her.. takk på forhond:))
EasyL Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 Browse frem bilde. Trykk på start uploading. Kopier og lim inn linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå