BMW-E39 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hver gang jeg starter bilen kommer følgende melding opp i displayet på min E91-2006 mod; Stop carefully, check tyres. Tyres marked with "RSC" symbol: possible to continue at max. 50 mph (80 km/h), note distance limit, see Owner`s Handbook. Tyres without "RSC" symbol: see Owner`s Handbook. Have tyres checked by the nearest BMW Service. Hva kan være årsaken til dette, noe som har vært borti lignende melding?
handsome Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hadde et lignende problem på min e90, og da viste det seg at det var en ventil og en sensor som måtte byttes Hør med Bilia, så tar dem en diagnose! Sent from my Desire HD using Tapatalk
Odd-M Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Feilmelding på trykk i dekkene. Sjekk lufttrykket og kalibrer det på nytt via iDrive-menyene. Ikke sikkert det er noe feil, det kan bare være at lufttrykket er litt for lavt.
Remi Berg Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Gjetter på at du nylig har lagt om til vinterdekk og feilmeldingen dukket opp ganske fort etter dette. Som Odd-M skriver, sjekk dekktrykk og kalibrer dekktrykksovervåkning via I-Drive
BMW-E39 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Det skjedde faktisk like etter jeg hadde hatt bilen på service. Har nå skiftet til vinterdekk og har sjekket luftrykket på disse og det er ok. Kalibrer dekktrykksovervåkning via I-Drive er det noe jeg styrer fra displayet i bilen? Takk for svar.
inflames662 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 regner med du har I-drive på bilen din? Når du står i startmenyen på idriven presser du idrive kappen ned. Så blar du deg fram til den menyen som heter Tyres og ett eller annet. der kan du restarte dekktrykksovervåkningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå