Simpel Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Fått lekkasje på nivåregulering et sted der bak.. Vet ikke nøyaktig hvor, da jeg ikke har fått sett på det selv enda. (I nordsjøen, slektning låner bilen). Lurer på å omgå hele problemet, men lurer på om det er tilrådelig å: - Montere et senkesett, type 45/35mm - Blende av alt som tilhører nivåregulering der bak så hele "problemet" er blendet bort? Klarer meg fint uten nivåregulering da bilen ikke lastes tungt. Og har ikke lyst til å bruke uhorvelig mye penger på dempere bak til 7000 kroner stykket (de ryker vel en dag disse og) når jeg allikevel ikke trenger nivåreg. Takksam for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 går helt fint og bare blende slangene og montere demper uten nivåreg. har gjort det samme selv, da det var uaktuelt med tanke på pris forkjellen på med og uten nivåregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Det lover bra. Noen bra plass å blende slangene? Før de kommer til nivåreguleringstank eller ut mot demperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mekketom Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 godt og se flere har problemer med dette. men hvordan blir dette på en med M understell som originalt er lav? 540 dette dreier seg om.. e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielen Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Det lover bra. Noen bra plass å blende slangene? Før de kommer til nivåreguleringstank eller ut mot demperne? va som er best er jeg usikker på eller om det har noe betydning, men blendet slangen ut mot demperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Ikke blend, sett på en sånn bremseslange slik at det bare sirkulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Går det an å lage den "sirkuleringen" lenger framme, td ved servopumpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Fikk sett på det i dag. Hele nivåreguleringsanlegget ser ihjelrustet ut og jeg er svært forundret over at det er bare en plass det lekker. Igang å blende av forut nå. Lærte den harde metoden hvor returen var, etter en slangesmell Finnes det originale ikke-nivåregulerings dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Henge meg på denna tråden då eg har ein 540 som eg lure på og blenda systemet ved montering av coilovers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Skal mekke igjen på onsdag, lager DIY hvis det blir noen suksess å blende framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Høyrest veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Suksess! Koblet trykk fra servopumpe til nivåreg direkte retur til servotanken, ser veldig bra ut. Og alt av nivåreguleringsrør bak kan bare ruste og lekke så mye det vil, for nå er det ikke noe olje å lekke ut Skal legge ut bilder når jeg finner ut hvordan jeg laster fra mobil til PC. Nivåreguleringsdemperne står fortsatt på. Prøvde en tur, merket ingen forskjell whatsoever. Vil dette vare? Kan disse demperene kjøres som normale dempere sålenge bilen ikke lastes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Lurer på hvordan du koblet bort nivåregulering.?? Uttaket fra servopumpa til nivåregulering er jo på trykk side. Jeg koblet derfor denne sammen m trykk slangen mellom pumpe og snekke. Lekker olje som vist på bilde.Slangen nærmest reimskiva er til nivåregulering. Problemet mitt er at jeg får antagligvis for høyt trykk i pumpa så det renner olje ut av den lille umbracko skruen nede på pumpa. Skrudde ut denne å det ser ut som en overtryksventil. Slik jeg forstår du koblet så øker du jo trykket i reservoaret... Forklar?????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Blir nok høyere trykk i reservoaret, men har ikke merket noen ulemper med det... Har ikke bilen lenger, er en slektning som kjører den, men han har ikke sagt noe ukvemsord om løsningen. EDIT: Ved nærmere ettertanke, reservoaret er jo langtifra tett. Så der får det ikke bygd seg opp noe videre trykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Sitter den store beholderen i den da eller den vanlige lille runde for biler uten nivåregulering? . Redd pumpa eller beholderen smeller da vet du:) Mye bar tror du dunken tåler?Kan montere strupeventil mellom da evt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå