sm0k3d Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Hei. Holder på å bytte motor i bilen min. Det jeg lurer på er; Må jeg bytte ledningsnett til motor? Skal ha i 24v 520 fra 12v 520.. Og hvordan får jeg av mellomakselen fra girkassa?
VSO Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 ja du må bytte ledningsnettet.. eller deler av det iværtfall ... også må du bytte over hjernen... ehmm, mellomakslingen fra girkassa er vell bare festet med 6 bolter på hardykoblingen.. så er vell enkelt og greit bare å skru av?.. motorfestene er vell samme på begge motorene, men mener 24v har mer vinkling på motoren så kan hende du må sveise deg en nytt feste under girkassen
sm0k3d Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 ok, takk for svar. Men mellomakslingen sitter fast med 3 bolter og 3 muttere. har fått av mutterene men boltene sitter fast med en slags rund mutter i bakkant av girkassa. Er det noe spesialverktøy jeg trenger der? Sølvfarget mutter.
e34oze Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Dra mellomakslingen bakover (eller fremover,alt etter hvordan du ser på det)
sm0k3d Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Ok, da skal jeg prøve på det Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå