Bmw318is turbo Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Noen som har en e36 328i motor liggenes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelax Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Jeg har. 15000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 er det en helt strøken 328 motor med manuel kasse ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jeg har komplett 328 motor uten kasse. Satt automat på den. Gått 203 000km. 8000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Du har ikke solgt den enda nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Du har ikke solgt den enda nei.. Nei, men har ikke prøvd så hardt heller.. Lurt litt på å bruke den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 går det bra om jeg tenker litt på det? .. må jo så klart ha penga først vettu men er det mulig å sette på manuel kasse ? .. eller må det være automat. di motorene jeg er på jakt etter skal inn i en 318is ettervert bare jeg får penger og motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Min onkel hjalp meg å bygge min forrige E36 328i. Da var det en norsk 320i som var skallet, mens en engelsk 328ia ble donor bil. Når 328i motoren fikk manuell kasse og ble puttet i en bil som originalt var manuell gir på, ble det en kabel på motoren til overs, som igjen hadde 3 grener. Alle disse 3 ledningene ble koblet/skjøtet inn i bunnen av sikringsboksen. Mener å huske det var gul, grønn og rød farge på kablene. Rød er jeg hvertfall sikker på, og den er jo enkel (+). De to andre vet jeg desverre ikke hvor skal, men de gikk nå inn i sikringsboksen de også. Men bortsett fra den ene kabelen med 3 grener, var det ganske så plug and play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 det var greit og vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 nei for jeg har jo hørt at IS" motorene er ganske så turtallvillige! så vil tru det går bra med 250-300 hk på ca. 0.8-1.0 bar's trykk vet ikke om jeg har skrevet riktig, men håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Tatt litt ut av sammenheng den siste posten ? Tallene stemmer bra, har en iS-turbomotor til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 har du , til hvilken pris da ? is turbo motoren .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is turbo Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 julianS kan jeg legge deg til som venn om det er mulig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå