Disaster Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 kan du komme med litt flere bilder av bilen sån som den ser ut nå? Det kommer til helga (fredag), jeg ukependler så jeg får ikke tatt noen bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 kan du komme med litt flere bilder av bilen sån som den ser ut nå? Det kommer til helga (fredag), jeg ukependler så jeg får ikke tatt noen bilder nå ok høres bra ut gleder meg ser veldig intresangt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 kan du komme med litt flere bilder av bilen sån som den ser ut nå? Det kommer til helga (fredag), jeg ukependler så jeg får ikke tatt noen bilder nå ok høres bra ut gleder meg ser veldig intresangt ut! Nye bilder av bilen slik den ser ut i dag, har montert den sammen slik at den kan kjøres lovlig på veien. De fem siste bildene http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1395923 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå